خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


طیب‌نیا خبرداد:

تدوین برنامه عملیاتی برای صنعت بیمه
ریسک بیمه‌ها کاهش می‌یابد

وزیر امور اقتصادی و دارایی از تدوین برنامه عملیاتی برای صنعت بیمه خبرداد و گفت: صنعتی که باید ریسک‌ها را پوشش دهد، خود نباید در معرض ریسک باشد.
به گزارش مهر به نقل از بیمه مرکزی، علی طیب‌نیا در مجمع عمومی سالیانه بیمه مرکزی، عملکرد این سازمان در راستای اعتلای صنعت بیمه را قابل قبول دانست و افزود: راهکارهای مناسبی برای دستیابی به اهداف بلندمدت در صنعت بیمه اتخاذ شده است؛ این در حالی است که صورت‌های مالی بیمه مرکزی مثبت است و برخی مشکلات و کاستی‌های این صنعت با برنامه‌ریزی و پیشنهادات کاربردی ارائه شده، برطرف خواهد شد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: صنعت بیمه به لحاظ داشتن سهم در تولیدات کشور و ترکیب انواع پوشش‌های بیمه‌ای، دارای مشکلات زیادی است و قاعدتا صنعتی که باید ریسک‌ها را پوشش دهد، نباید خودش در معرض ریسک باشد.
وی تصریح کرد: برای بیمه مرکزی هم به مانند سایر حوزه‌های وزارتخانه برنامه عملیاتی تدوین شده و در آن، با استفاده از نظرات کارشناسان بیمه مرکزی تلاش شده بود تا به اهداف از پیش تعیین شده محقق شود.
طیب نیا با اشاره به انعطاف این برنامه افزود: این برنامه قابلیت بازنگری و اصلاح در بازه‌های مختلف زمانی را دارد تا رفتارهای اجرایی ما به صورت سنجیده و منطبق با برنامه باشد و از روزمره‌گی پرهیز شود.
رئیس مجمع بیمه مرکزی، ابراز امیدواری کرد، صنعت بیمه به جایگاه مناسب و شایسته‌ای برسد و با پوشش دادن ریسک‌ها و اطمینان دادن‌ها، زمینه را برای سرمایه‌گذاری بیشتر فراهم کند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید