خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


 انتقاد یک نماینده مجلس دهم از کمیسیون تولید ملی:

فعالیت این کمیسیون نتیجه‌ای نداشت

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه نتایج کمیسیون ویژه رفع موانع تولید مجلس گذشته آنچنان مشخص نیست، بررسی حل مشکلات تولید در مجلس دهم را به زمان نامعلوم رفع نواقص قانون بهبود فضای کسب و کار موکول کرد.
سعید باستانی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اینکه 30 درصد مشکلات امروز بخش تولید به کمبود نقدینگی و 35 درصد به مدیریت‌های نامناسب بر می‌گردد، اظهار داشت: در حال حاضر تولیدکنندگان در بخش صادارت هم با موانع مختلفی روبه رو هستند که امکان فعالیت را از آنها گرفته است.

وی با بیان اینکه ضرورتاً رکود فعلی بخش تولید به عدم وجود قانون بر نمی گردد، افزود: در حال حاضر دولت تسهیلات 16 هزار میلیاردی را برای واحدهای تولیدی واجد شرایط در نظر گرفته که امیداوریم در کنار 7 طرح وزارت صنعت تولید از رکود خارج شود.
این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اضافه کرد: تحریک تقاضا در بازار و اعمال مشوق های صادارتی از جمله برنامه های وزارت صنعت برای کمک به واحدهای تولیدی است.
باستانی با اعلام اینکه باید اشکالات ناهماهنگی دستگاه‌ها برای حمایت از تولید برطرف شود، تصریح کرد: مجلس ناظر بر اجرای قانون است و سیاست های لازم را برای رفع مشکلات به کار خواهد گرفت. به عنوان نمونه امروز سیستم بانکی به دلیل کمبود منابع مالی امکان ارائه تسهیلات را در ندارد که در صددیم بحث افزایش سرمایه بانک ها را به تصویب برسانیم.
وی با اشاره به اینکه نتایج کمیسیون ویژه رفع موانع تولید مجلس گذشته آنچنان مشخص نیست، گفت: در حال حاضر قانون بهبود فضای کسب و کار در حال اجراست و منتظریم با ارزیابی نواقص آن در صدد رفع مشکلات بخش تولید در مجلس باشیم.
به گزارش تسنیم، مجلس دهم با بهانه اینکه مشکلات تولید در کمیسیون های اقتصادی و صنایع و معادن مجلس قابل بررسی است، کمیسیون ویژه حمایت از تولید را حذف کرد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید