خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


 رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافری کشور:

شرکت‌های اتوبوسرانی حق افزایش قیمت بلیت ندارند
نگران کمبود اتوبوس در اربعین حسینی نیستیم

رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافری کشور با تاکید بر این‌که هیچ نگرانی برای تامین ناوگان اتوبوس در روزهای پیش‌رو و اربعین حسینی وجود ندارد، گفت: شرکت‌های اتوبوسرانی به هیچ وجه حق افزایش قیمت بلیت طی روزهای آینده را ندارند.
احمدرضا عامری در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به این‌که در تعطیلات پیش‌رو نرخ بلیت اتوبوس به هیچ عنوان افزایش نمی‌یابد، اظهار کرد: با وجود فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، حجم تقاضا برای سفر با اتوبوس تغییر چندانی نکرده و شرکت‌های اتوبوسرانی به‌هیچ عنوان حق افزایش نرخ بلیت را در روزهای آینده ندارند.
وی با تاکید بر این‌که ترافیک آنچنانی به سمت مرز نداریم، تصریح کرد: مهم‌ترین دغدغه ما ایام اربعین حسینی است که البته این زمان هر چه نیاز به اتوبوس داشته باشیم را تامین می‌کنیم.

وی با بیان یان‌که نگران کمبود اتوبوس برای اربعین حسینی نیستیم، افزود:‌ وزارت راه و شهرسازی باید برای سفرهای مردم به عتبات عالیات برنامه‌ریزی کنند تا زائران حسینی با آرامش خاطر و با برنامه سفر کنند.
رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافری کشور با بیان این‌که برنامه‌ریزی وزارت راه باعث می‌شود که زمان‌های رفت و برگشت زائران مشخص باشد و ما بتوانیم برای انتقال آنها خدمات‌دهی مناسبی داشته باشیم، گفت: در اینصورت اتوبوس‌ها در زمان مشخصی زائران را به مرز منتقل کرده و در زمان‌های مشخص نیز نسبت به جابجایی آنها به داخل کشور اقدام می‌کنند.
عامری در پاسخ به این پرسش که آیا مانند سال گذشته نرخ بلیت اتوبوس در ایام اربعسن حسینی افزایش می‌یابد، افزود: میزان افزایش نرخ در همان ایام مشخص می‌شود چراکه اتوبوس‌ها یک سر خالی تردد می‌کنند یا زائران را به مرز منتقل کرده و یک سر خالی برمی‌گردند یا این‌که برای جابجایی زائران یک سر خالی به مرز می‌روند که در این صورت باید مشمول افزایش نرخ بلیت شوند.
وی همچنین در خصوص اقلام مصرفی گفت: خوشبختانه قیمت‌ها در این بخش تقریبا تثبیت شده است.
وی با یادآوری این‌که در رابطه با تامین اقلام مصرفی "خدا رو شکر نه از این دولت و نه دولت‌های قبلی چیزی ندیده‌ایم"، بیان کرد: دولت قبلی در زمینه تامین اقلام مصرفی وعده داد که به آن عمل نکرد،  دولت فعلی هم نه وعده‌ای داده و نه کاری برای ما انجام داده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید