خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی، باور دارد که در حوزه آی‌تی باید برای ارزش‌زائی اقتصادی نیازمند ورود به عرصه تولید محتوا و نرم‌افزار و گیم هستیم.

به گزارش خبرنگار ماهنامه کارآفرین ناب عیسی منصوری در جلسه شورای اشتغال استان فارس گفت: ایران یک درصد کل جمعیت دنیا را دارد و قاعده کار آن است که یک درصد تولید ارزش در آی‌تی را به خود اختصاص دهد.

او با بیان اینکه یک درصد ارزش تولید در بخش آی‌تی 140 هزار میلیارد دلار است، میزان ارزش ایجاد شده در ایران را هم‌اینک 39 هزار میلیارد دانست و گفت: امروز ما در زیرساخت‌ها کار را خوب بلد هستیم اما ارزش‌زائی اقتصادی و ایجاد اشتغال در تولید محتوای آی تی و گیم و تولید نرم‌افزار است.

منصوری با اشاره به اقدامات انجام شده در استان مازندران برای اتصال بین شرکت‌های داخلی و بین‌المللی در زمینه آی‌تی، گفت: در استان فارس نیز این زمینه وجود دارد و پروژه آی‌تی و آی‌سی‌تی در این استان هم کلید خواهد خورد.

او یکی از ظرفیت‌های استان فارس را بازار پوشاک عنوان و اضافه کرد: بازار پوشاک 14 میلیارد دلار ارزش اقتصادی داخلی دارد. اما با وجود ارزش‌ افزوده بالای پوشاک، سرمایه‌گذاری و حمایت‌های ما معطوف به تولید پنبه و بخش نساجی بوده است.

منصوری با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌ها برای ایجاد اشتغال مناسب در بخش پوشاک با استفاده از راهکار اتصال شرکت‌های داخلی با برندهای بین‌المللی، گفت: اتصال شرکت‌های تولیدی داخلی با برندهای بین‌المللی که بازار فروش مطلوبی در کشور دارند، یکی از راهکارهای مد نظر برای ایجاد اشتغال محسوب می‌شود.

منبع خبر:ایسنا

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید