خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

ريیس مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه در بخش هاي امنيتي از سپرهاي ايمني برخورداريم، گفت: با بحث هاي اقتصادي نبايد برخورد سياسي شود.

به گزارش خبرنگار ماهنامه کارآفرین ناب، علي لاريجاني، ریيس مجلس شوراي استان كه به منظور سفري سه روزه به استان گلستان سفر كرده است با حضور در بيت آيت اله نورمفيدي، نماينده ولي فقيه در استان گلستان با عرض تبريك به مناسبت هفته وحدت گفت: دل مشغولي را در حضرت ايت اله نور مفيدي احساس كردم كاملا معقول و به جاست يعني جنس تهديداتي كه امروز در كشور مي بينيم از جنس تهديداتي نيست كه اوايل انقلاب شاهد بوديم.

وي با بيان اينكه  ما بايد اين تهديدات را بشناسيم و پيرامون آنها وفاق ملي داشته باشيم اظهار داشت:شاخص ترين مشكل كشور در حال حاضر مشكلات اقتصادي است كه اگر در اين زمينه وفاق نباشد دچار مشكل مي شويم.

لاريجاني بيان كرد:خوشبختانه ايران در بخش هاي امنيتي از سپرهاي ايمني برخوردار است وجود روحانيت و مراجع عظام تقليد صيانت كننده فرهنگ ديني ماست.

ويبا تاكيد بر اينكه بايد در حوزه مسائل اقتصادي يك فهم مشترك بوجود آيد، گفت: در حال حاضر ٢٠٠هزار ميليادر تومان بودجه جاري و ٢٥هزار ميليارد تومان بودجه عمراني در كشور داريم كه با توجه به ظرفيت انساني آموزش ديده بازهم اين بودجه عمراني تسهيل كننده نيست.

ريس خانه ملت با تاكيد بر اينكه با بحث هاي اقتصادي نبايد برخورد سياسي شود بيان داشت: اگر ما در كشور فقر،حاشيه نشيني  و مشكلات ديگر مي بنيم بايد وجدان ملي در كشور هوشيارانه به اين موضوع نگاه كند.

وي با تاكيد بر اينكه بايد دخل و خرج جاري در كشور كم كنيم، گفت: ما بايد در سطح استاني و ملي وفاق داشته باشيم و خدمات حكومتي كم هزينه باشد.

لاريجاني تصريح كرد: بايد توليد و كارآفريني را در كشور حاصل كنيم و با توجه به اينكه تعداد زيادي متخصص در كشور داريم بايد متناسب با آن در كشور سرمايه گذاري كنيم كه اين سرمايه گذاري بايد در دو بخش داخلي و خارجي انجام شود.

وي با بيان اينكه در حال حاضر سرمايه هاي سرگردان در صحنه بين الملل بسيار هستند گفت:آنها به دنبال اين هستند كه از اين سرمايه هاي سرگردان بهتر استفاده كنند و هرچه ما بسترهاي را براي سرمايه گذاري آماده كنيم كشور دچار جهش مي شود.

لاريجاني با انتقاد از اينكه مقررات ديواني ما خيلي پيچيده است بيان كرد: وضعيت ادارت ما بايد چابك شود و بايد زمينه هاي سرمايه گذاري خارجي و داخلي را تسهيل كنيم.

منبع خبر:شبستان

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید