خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:
تا ۱۰ سال آینده جایگاه ایران در اقتصاد جهان قابل قبول می شود

به گزارش خبرنگار ماهنامه کارآفرین ناب؛ علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز سوم دی در یازدهمین جشنواره تقدیر از کارآفرینان برتر خراسان شمالی که در محل تالار فرهیختگان دانشگاه آزاد بجنورد برگزار شد، گفت: 40 هزار تومان را به 100 هزار تومان رساندن شیرین است ولی وقتی 200 هزار تومان از جیب دیگران بر داری اقدامی ناجوانمردانه است.

 

وی با تأکید بر این که کشور نیاز به پیشرفت دارد، عنوان کرد: با برنامه ریزی انجام شده در یک فاصله زمانی 5 تا 10 ساله بدون شک جایگاه قابل قبولی در اقتصاد جهان کسب خواهیم کرد.

 

به گفته وی در شرایط فعلی وقت زیادی نداریم و باید فکر کنیم که چطور می توانیم حرکت رو به جلو داشته باشیم، تا زمانی که به یک برآیند مناسب از تک تک افراد جامعه نرسیم که منجر به برنامه عملیاتی شود؛ به موفقیت دست نخواهیم یافت.

 

وی ادامه داد: باید کشورهای خاصمی که نمی خواهند ایران به شکوفایی برسد را به انزوا کشاند، کما این که امروز اسرائیل ناشادترین کشور دنیا است.

 

ربیعی افزود: در داخل کشور هم وظیفه داریم با اجرای تحلیل های درست، زمینه حرکت و پویایی جامعه را فراهم آوریم، هر ایرانی شایسته برخورداری از بهترین زندگی را دارد.

 

وی با بیان این که امروز چهار و نیم میلیون فارغ التحصیل آماده کار در کشور وجود دارد، گفت: همه اینها سرمایه های با ارزشی است که در اختیارداریم فقط باید جامعه هدف را به سمت کارآفرینی سوق داد.

 

مقام عالی وزارت کار در دولت، کشف استعدادهای نهفته را یکی از اقداماتی دانست که باید انجام شود و گفت: کارآفرینی یا ذاتی است و یا اکتسابی، باید این استعدادها را رشد داد تا بارور شوند.

 

از نگاه این مقام مسئول ریخت و پاش کردن بی هدف دردی از مردم را دوا نمی کند باید به این مردم مهارت یاد داد تا به توانمندی برسند و زندگی راحت را تجربه کنند.

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از کارآفرینان به عنوان کشانندگان اقتصاد یاد کرد و گفت: قطار طولانی کارآفرینی یک حرکت پیچیده است، کار آفرینی حتی در رفتار و امور روزانه هم موج می زند.

 

وی که خود را یکی از شهروندان این استان می داند، ادامه داد: ما باید در خراسان شمالی نهادهای نخبگی را افزایش دهیم تا جایی که تفکر کارآفرینی نهادینه شود.

 

ربیعی با بیان این که ظرفیت های کار در این استان بسیار فراوان است، گفت: امیدوارم در سفر بعدی به خراسان شمالی با کارآفرینان بیشتری مواجه شوم.

منبع:خبرگزاری شبستان از بجنورد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید