خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

هزار و 100 میلیارد تومان تسهیلات از سوی صندوق کارآفرینی امید برای کسب و کارهای خرد و ازدواج جوانان از ابتدای امسال در کشور پرداخت شده است .

به گزارش خبرنگار ماهنامه کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور در بازدید از واحدهای تولیدی شهرستان تویسرکان از پرداخت 18 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزا در استان همدان خبر داد و گفت : از این مبلغ یک میلیارد و یکصد میلیون تومان در تویسرکان پرداخت شده است.
آقای نوراله زاده جمعیت جوان کشور را یک فرصت استثنایی برای کشور دانست و گفت : برای ایجاد اشتغال دغدغه تامین اعتبار را داریم .
وی با اشاره به اینکه برای رفع این مشکل ، دولت لایحه ای را به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرده که در صورت پذیرفته شدن آن ، صندوق می تواند از منابع صندوق توسعه ملی به صورت ریالی ، وام با کارمزد 4 درصد قرض الحسنه در اختیار جوانان قرار دهد .
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید افزود : قصد داریم با ایجاد چند مرکز کسب و کار به عنوان نمونه در بخش های مبل و منبت و تولید لباس زنانه در تویسرکان ، این شهرستان را تبدیل به پایگاه تولید این اقلام کنیم . 
محمدمهدی مفتح ، نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی هم گفت : می توان با بهره گیری از همه ظرفیت های این شهرستان در بخش مشاغل خانگی و خرد تا حد بسیاری به رفع مشکل بیکاری کمک کرد.
فرماندار تویسرکان هم گفت : این شهرستان با 4 هزار و 400 کارگاه فعال در بخش مبل و منبت ، سهم 43 درصدی تولید این محصول و جایگاه نخست را در استان همدان دارد . 
حبیب مومیوند از فعالیت 40 واحد تولید فرش دستبافت و کشت های گلخانه ای در تویسرکان هم خبر داد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید