خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: رشد اقتصادی در گرو توجه ویژه به منابع انسانی و کارآفرینی می باشد.

"رضا اسماعیلی" صبح امروز 18 دی ماه در یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان کرمان اظهار کرد: هدف از تجلیل از کارآفرینان، الگوسازی برای جوانان و دانشجویانی است که از دانشگاه فارغ التحصیل می شوند.

وی ادامه داد: یک هزار و 714 نفر در فراخوان اولیه جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر شرکت نمودند که 49 نفر از آنها به مرحله پایانی راه یافته و در نهایت 7 نفر به عنوان کارآفرین برتر انتخاب شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با ابراز امیدواری از اینکه در سطح ملی نیز کارآفرین برتر داشته باشیم، اظهار کرد: طی دوره های قبل 74 کارآفرین استانی داشته ایم که 7 نفر از آنها کارآفرین برتر کشور انتخاب شده اند.

وی با بیان اینکه 42 درصد از منابع طبیعی و معادن کشور در استان کرمان قرار دارد، تصریح کرد: حدود 25 درصد اراضی کشاورزی کشور به استان کرمان تعلق دارند.

اسماعیلی گفت: با بررسی وضعیت کشورهایی که در سالهای گذشته موفقیت های اقتصادی داشته اند، درمی بابیم آنها توجه ویژه به منابع انسانی و کارآفرینی داشته اند و امیدورایم توجه به منابع انسانی و کارآفرین در ایران نیز همه گیر شود، زیرا راهی جز این نداریم تا بیکاری در جامعه کاهش یافته، ضمن آنکه ارزش افزوده بالایی در پی داشته باشد.

وی در پایان با اشاره به نام گذاری امسال به "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل"، خاطر نشان کرد: اقتصاد باید درون زا و در عین حال برون نگر باشد و به مرحله ای برسیم که تولیدات ما حداکثر ارزش افزوده را داشته باشد.

ایسنا

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید