خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: راه اندازی مدارس کسب و کار از جمله برنامه های توسعه دانشگاه های نسل سوم به منظور گسترش کارآفرینی در کشور است.

محمد فرهادی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران در زنجان افزود: راه اندازی و توسعه مدارس کسب و کار از جمله برنامه هایی است که برای توسعه کارآفرینی، ارتباط با صنعت و تربیت مدیران آینده در دستور کار این وزارتخانه قرار گرفته است. 
وی یادآورشد: مدارس کسب و کار، دانش های مدیریتی و مهارتی و مدیریت های موفق جهان را در سطوح بین رشته ای آموزش می دهند. 
فرهادی اظهار کرد: در این مدارس و دانشگاه های نسل سوم استادان نخبه داخلی و خارجی تدریس خواهند کرد تا مدیران آینده کشور را تربیت کنند. 
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه نخستین نمونه مدارس کسب و کار در زنجان راه اندازی شده است افزود: هم اکنون توسعه این مدارس در کشور در دستور کار قرار دارد و شمار دانشگاه های نسل سوم روز به روز افزایش می یابد. 
فرهادی گفت: برنامه های درسی مقاطع مختلف تحصیلی بازنگری و رشته های کاربردی مدیریتی فنی و مهندسی با رویکرد جدید آموزش داده می شود. 
وی بابیان اینکه دانشجویان حداقل سه ماه در دوره تحصیل خود باید در محیط های صنعتی آموزش ببینند، گفت: آیین نامه های لازم در این زمینه به تمام دانشگاه ها ابلاغ شده است. 
محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای حضور در جلسه شورای دانشگاه زنجان، شرکت در مراسم تودیع و معارفه رئیسان دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان و دیدار با برگزیدگان نمایندگان تشکل های دانشجویی، انجمن های علمی و کانون های دانشگاه زنجان به این شهر سفر کرده است. 

اکو فارس

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید