خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
حمایت از کارآفرینان و کسب و کارهای بازار محور

 مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید معتقد است که این صندوق با حمایت مالی از کسب و کارهای خرد و کوچک بازار محور، ‌نقش موثری در تولید ناخالص ملی و اشتغال ایفا کرده است.

اصغر نوراله‌زاده اظهار کرد: در راستای اهداف اشتغال دولت و اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص سیاستهای اقتصاد مقاومتی تلاش کرده‌ایم با ساماندهی و حمایت مالی قرض ‌الحسنه از کسب و کارهای خرد و کوچک بازار محور در تولید ناخالص ملی و اشتغال نقش موثری داشته باشیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی گفت: در حال حاضر شناسایی ظرفیتها و مزیتهای رقابتی هر منطقه و شناسایی کارآفرینان بومی در دستور کار صندوق قرار دارد و این امر به حمایت برخی از مزیتهای رقابتی استانها منجر شده است.

او درباره اختصاص ۱.۵ میلیارد دلار از منابع صندوق توسعه ملی برای ایجاد اشتغال روستایی، گفت: در صورتی که بخشی از این مبلغ در اختیار صندوق کارآفرینی امید قرار ‌گیرد کمک بزرگی برای اشتغالزایی خواهد بود و با اولویت مناطق کم برخوردار و روستایی و عشایری توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: درحال حاضر منابع مالی صندوق بسیار محدود است و از سوی دیگر با جمعیت متقاضی کار بسیاری مواجه هستیم، لذا قرارگرفتن نام صندوق در کنار بانکهای عامل موجب می‌شود بتوانیم هم جوانان جویای کار را مورد حمایت قرار دهیم و هم فرصتهای شغلی بسیاری برای روستاییان ایجاد کنیم.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با تاکید بر لزوم بهره‌مندی طرح‌های خرد از منابع صندوق توسعه ملی خاطرنشان کرد: اگر این امر محقق شود جوانانی که درصدد راه‌اندازی کارگاهی کوچک و ایجاد کسب و کار هستند به سرعت حمایت مالی می‌شوند.

وی بهبود محیط کسب و کار و ارتقای سطح درآمد و معیشت مردم را از برنامه‌های جدی دولت یازدهم عنوان کرد و گفت: صندوق کارآفرینی امید هم در این راستا حمایت از کارآفرینان و جوانان جویای کار را در دستور کار خود قرار داده است.

اقتصاد آنلاین

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید