خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: افزایش کارایی و کارآفرینی در گمرک ها از مهمترین برنامه‌هایی است که با جدیت دنبال می‌کنیم، البته تلاش بسیاری برای افزایش شفافیت و ارتقای سلامت اداری نیز داریم.

علی طیب نیا سه شنبه در جمع مدیران گمرک هرمزگان ضمن تاکید بر تسهیل در روند انجام امور تولید کنندگان، اظهار داشت: تولیدکنندگان باید بتوانند کالا و مواد اولیه خود را با سهولت بیشتری وارد کنند و هزینه‌های مبادله‌ای کمتری به آنها وارد شود که بتوانند کالای تولیدی را با قیمت کمتری عرضه کنند.
وی با اشاره به تاثیرات سوء قاچاق کالا و ارز بر اقتصاد کشور، تصریح کرد: یک آفت اصلی که اقتصاد کشور را تهدید می‌کند پدیده قاچاق است که به تولید ملی آسیب می‌رساند و با شفافیت اقتصادی می‌توان با قاچاق کالا مبارزه کرد و مدرن‌سازی گمرکات یکی از اقدام های مهم در همین راستا است.
طیب‌نیا ادامه داد: براساس آمار ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، میزان قاچاق از 25 میلیارد دلار به 15 میلیارد دلار کاهش یافته‌ و این حاصل اقدام هایی است که در گمرک و دستگاه‌های مربوطه انجام شده و امیدواریم با تداوم آن، شاهد کارآمدی و افزایش شفافیت و کاهش پدیده شوم قاچاق باشیم.
وی با بیان اینکه سامانه جامع امور گمرکی از زمان اجرا تاکنون کمک شایانی به تسهیل تجارت کرده است، گفت: ممکن است سامانه جامع گمرک با اختلالات اندکی نیز همراه باشد ولی این نواقص در حال رفع شدن می‌باشد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی خاطرنشان کرد: با وجود آثار باقی‌مانده از تحریم‌ها و کاهش قیمت نفت توانسته‌ایم با دو مشکل کسادی و تورم مقابله کنیم و امیدواریم با تلاش‌ها مضاعف بتوانیم رفاه بیشتری را برای مردم کشور به ارمغان آوریم.

ایرنا

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید