خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
سالن اجلاس و همایش های موسسه فتح افتتاح شد


موسسه فتح ، یک معاملات املاک پیشرفته است که وظیفه اصلی اش ارائه مشاوره های تخصصی به کارآفرینان و صنعتگران در زمینه تهیه املاک مورد نیاز آنهاست.


اواخر هفته گذشته سالن اجلاس و همایش های این مجموعه افتتاح گردید که جناب آقای دکتر عقبایی رئیس اتحادیه املاک، برخی از سرداران و فرماندهان دفاع مقدس، مسئولین شهرداری و شورای شهر نیز حضور داشتند.
تجربه نشان داده است که کارآفرینان به محض این که با ایده های جدید و جذاب خود  وارد بازار کار می شوند،در اولین اقدام باموانعی از قبیل تهیه زمین و تجهیزات روبرو می شوند و مجوزهای دولتی و .... و این ها ممکن است چندین ماه تا چندین سال طول بکشد و بارها و بارها دیده شده است که سرمایه گذاران به واسطه همین مشکلات و طولانی شدن فرایند راه اندازی ایده یا سرمایه های خود را به کشورهای حاشیه خلیج فارس برده و با استقبال بی نظیر مواجه شده اند و کار چندین سال به ثمر نرسیده در ایران را در کمتر از 6 ماه به نتیجه رسانده اند.
رحمان علی نژاد مدیر عامل این موسسه می گوید ما به همراه مشاوران مان که همگی آموزش دیده و هریک در امری مرتبط، متخصص شده اند کارآفرینان را از صفر تا صد هدایت کرده و در کم ترین زمان ممکن، کارخانه مورد نظروی را تاسیس یا خریداری می کنیم که زمان و مبلغ آن بسیار کمتر از زمانی است که شخص بخواهد خودش اقدام به انجام آن کند.
علی نژاد افتتاح این بخش از مجموعه را در راستای فرمایش مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل می داند و می گوید سالن همایش ها را برای دعوت از صاحبنظران و مسئولان  به جهت تبادل افکار در زمینه کمک به تولید و رفع موانع آن و البته کمک به اشتغال تاسیس کرده ایم.
در این مراسم پس از سخنرانی جناب آقای علی نژاد، دکتر عقبایی، جناب خسروی رئیس اسبق اتحادیه املاک و جناب آقای متولیان و بیان مشکلات موجود و ارائه راهکارهایی برای آن، جناب آقای دکتر قربانیان مدیرعامل شرکت بازاریابی شبکه ای بادران به عنوان سخنران ویژه از فعالیت های فعلی و آتی این مجموعه و کمک های موسسه فتح برای دستیابی به اهداف شان سخن گفتند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید