خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون ساماندهی و توانمندسازی صندوق کارآفرینی امید، اظهار کرد: با کار در بخش صنعت اسباب‌بازی، 300 هزار فرصت شغلی فراهم می‌شود.

علی اصحابی در چهاردهمین گردهمایی سراسری مدیران حوزه تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاددانشگاهی که به میزبانی سالن اجتماعات شهید نوری مجتمع جهاددانشگاهی زنجان برگزار شد، با اشاره به اینکه یکی از هدف‌گذاری‌های جشنواره رویش هم‌افزایی چهار دستگاه است که در جهت حل مشکلات اشتغال جوانان اقدام می‌کند، گفت: 32 درصد از جمعیت کشور را گروه سنی 15 تا 29 سال تشکیل می‌دهند که همه کارآفرینان باید توسط بخشی از حمایت‌های خوبی برخوردار شوند و صندوق کارآفرینی امید، تنها نهادی است که در بخش حمایت از کسب و کارهای کوچک ورود پیدا کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: استراتژی‌ که این نهاد دنبال می‌کند بر اساس معیارهای منبع‌گرایی و بازارگرایی است. یعنی اینکه از کسب و کارهایی حمایت می‌کنیم که بازار فروش داشته باشند و تجارتی نشده باشند.

اصحابی افزود: حمایت از صندوق ملی توسعه و صندوق‌های محلی از سیاست‌های ما است و در حدود 600 صندوق کوچک در سطح کشور وجود دارد که در زمینه

تامین اعتبار مالی نهادها فعالیت می‌کنند.

وی، استفاده از ظرفیت خیرین سرمایه‌گذار را از اهداف صندوق امید دانست و گفت: خیرین باید در زمینه اشتغال‌زایی کارآفرینان گام برداشته و در این زمینه وارد عمل شوند.

معاون ساماندهی و توانمندسازی صندوق کارآفرینی امید، اظهار کرد: در بخش شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک‌های علم و فناوری تفاهم‌نامه‌ای را بسته‌ایم که این بخش می‌تواند از حمایت‌های صندوق بهره‌مند شود.

این مسئول با اشاره به اینکه در بخش صنعت اسباب‌بازی‌سازی ما سومین کشور وارد کننده اسباب‌بازی هستیم، افزود: تنها 11 درصد از اسباب‌بازی‌های کودکان در ایران ساخته می‌شود و جالب توجه است که اگر در این حوزه ورود پیدا کنیم می‌توانیم در حدود 300 هزار فرصت شغلی ایجاد کنیم.

اقتصادآنلاین

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید