خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

پس از موسسه کاسپین و ثامن الحجج حالا نوبت به موسسه  آرمان رسیده که با پس ندادن پول مردم، سپرده‌گذاران را نگران کنداواخر اسفندماه سال گذشته، این موسسه در 

 وب سایت خود با درج خبری با عنوان "مژده به مشتریان ارجمند" اعلام کرد که ریاست محترم بانک مرکزی در مورخ بیست و یکم اسفند ماه سال 1395 در پی نوشت نامه سرپـرست محتــرم مـوسسه اعتباری آرمان به ایشان، ضمن تایید و تاکید مجدد بر ادغام دو مـوسسه اعتبــاری آرمـــان و توسعه دستور ارجاع موضوع برای تصویب ادغام به شورای پول و اعتبار را صادر کردند."
اما پیام های مخاطبان  نشان از این دارد که موسسه آرمان سپرده های مردم را بلوکه کرده است، سپرده گذارانی که برای دریافت سپرده های به شعب این موسسه مراجعه کرده اند با پاسخ های عجیبی از سوی مسوولان روبه رو شده اند، پاسخ هایی نظیر این که "شعبه هزار تومان هم پول ندارد"، "در حال ادغام با موسسه توسعه هستیم و به همین منظور پول ها را نزد بانک مرکزی سپرده کرده ایم"، "اعتباری برای بازپرداخت سپرده ها نداریم" و ... رو به رو می شوند.
آیا بانک مرکزی و مسوولان نظارتی بانک و شورای پول و اعتبار از برخورد این موسسه با سپرده گذاران خود اطلاع دارد که نسبت به مژده این موسسه به مشتریان خود سکوت کرده است؟ و آیا دریافت مجوز صرفا با سپرده کردن پول مردم نزد بانک مرکزی برای کسب حداقل شرایط لازم برای دریافت مجوز، زمینه ایجاد موسسه ای دیگر مانند کاسپین که اتفاقا مجاز بوده و پول مردم را پس نمی دهد، فراهم نمی کند.
لازم به ذکر است، در حال حاضر چندین تعاونی اعتباری مانند تعاونی اعتباری البرز و وحدت ایرانیان، با نام موسسه اعتباری آرمان فعالیت می کنند که ظاهرا بلوکه کردن سپرده های مردمی هم اکنون مربوط به سپرده های نزد شعب تعاونی البرز ایرانیان است.
گفتنی است؛ در سایت اینترنتی این موسسه هیچ اطلاعاتی ثبت نشده است و حتی صفحه "درباره ما" موسسه اعتباری آرمان هم خالی است!

eghtesadonline.com

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید