خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

روغن جهان هم تعطیل شد

۲۰۰ کارگر روغن جهان که زیرمجموعه داروگر است اخراج شده‌اند و در راستای تعطیلی مجموعه داروگر شرکت‌هایی مانند روغن جهان نیز که زیرمجموعه این شرکت بوده تعطیل شده‌اند.به گزارش تسنیم، یک فعال کارگری با اشاره به اینکه فعالیت روغن نباتی جهان تعطیل شده است، گفت: 200 کارگر از کارخانه جهان اخراج شده‌اند. جهان یکی از قدیمی‌ترین و بزرگترین کارخانجات تولید روغن در ایران است.این تعطیلی در راستای تعطیلی شرکت داروگر است چرا که به‌گفته یک عضو سابق انجمن شویندگان تولی‌پرس، تولید داور، کیوان و روغن جهان زیرمجموعه شرکت داروگر هستند.
به گزارش تسنیم، شرکت داروگر 2 هزار و 500 نیروی انسانی فعال داشته است که به‌اذعان حبیبی رئیس شورای کارگران کارخانه داروگر، این کارخانه به‌دلیل بدهی پلمب است و با تعدیل‌های انجام‌شده حتی 30 مرکز پخش خود را هم تعطیل کرده و امروز 450 کارگر دارد.
کریمی دبیرخانه کارگر استان قزوین نیز درهمین ارتباط بیان کرده است:کارگران زیادی را از تولی‌پرس اخراج کرده‌اند،البته کنار این واحد تولیدی 60 شرکت دیگر هم هستند که حقوق کارگران را 2 ماه تا یک‌ساله پرداخت می‌کنند.به‌اعتقاد ما نباید به‌دلایلی کارگران را پایان قرارداد کنند زیرا همین امر مشکلات زیادی را برای آنها به وجود آورده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید