خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


پیام تبریک مدیرکل کار و رفاه اجتماعی به مناسبت هفته کارگر

خبرگزاری شبستان: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان طی پیامی فرارسيدن هفته کارگر را به جامعه کارگری و کارفرمایی استان تبریک گفت.
به گزارش خبرگزاری شبستان از اهواز، هوشمند صفائي مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در پيامي فرارسیدن هفته کارگر را به جامعه کارگری و کارفرمایی استان، تبريك و تهنيت گفت.

در این پيام آمده است: هفته کارگر، فرصت مناسبی است برای تجلیل از کسانی که ردای تلاش و خدمت بر قامت استوارشان، تجسمی از اراده و همت است. آن بزرگ مردان و شیر زنانی که با اراده ای پولادین در اعتلای نام ایران بر بلندای قله های افتخار و عزت، گام برداشته و عاشقانه تلاش می کنند تا شعار «ما می توانیم» را بار دیگر به گوش بدخواهان و دشمنان قسم خورده و همه آنانی که شکست ایران را در تحریم می دانند، برسانند.
وی در اداره این پیام می افزاید: بی شک، ایران اسلامی در سایه عزم و اعتماد مجدانه کارگران شرافتمند راهی می پیماید که فردایی شکوه مند را نوید می دهد. در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «دولت و ملت، هم دلی و هم زبانی» نام گذاري شده، جایگاه و نقش کارگران- این بازوان توانمند تولید و توسعه- بر هیچ کس پوشیده نیست؛ چرا که کارگران عزیز، چه در روزهای مبارزه انقلابی ملت ایران و چه در طول سال های غرورآفرین دفاع مقدس همواره ثابت کرده اند در صف اول ایثار و جانبازی هستند و عاشقانه ندای امام امت خویش را لبیک گفته اند.
 صفائی در پایان این پیام خاطر نشان می کند: این جانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام کارگر، تلاش های شبانه روزی کارگران پر تلاش و زحمت کش استان را ارج نهاده و سلامتی، سعادت و پیروزی هر چه بیش تر آنان را در تمامی مراحل زندگی از خداوند متعال و تحت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، خواستارم.
 



 
 
   

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید