خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (2 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

برگزاری رویداد استارتاپ ویکند داده پلاس توسط شرکت داده پردازی ایران

به گزارش دبیرخانه رویداد استارتاپ ویکند داده پلاس، این رویداد، ۲۱ الی ۲۳ تیرماه ۱۳۹۶ توسط شرکت داده پردازی ایران در چهار حوزه برگزار خواهد شد.

این رویداد ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۲۱ تیرماه با سخنرانی تعدادی از مدیران حوزه فناوری آغاز خواهد شد و تیم ها فرصت دارند در زمان تعیین شده ایده خود را مطرح کرده و در صورت کسب بیشترین امتیاز از سوی داوارن فرصت حضور در این رویداد را خواهند داشت. در صورتی که تیم های شرکت کننده امتیاز لازم را به دست نیاورند میتوانند در چالش های مطرح شده در رویداد شرکت کنند.
سپس تیم های حاضر در رویداد داده پلاس تا ساعت ۱۷ روز جمعه ۲۳ تیرماه فرصت دارند ایدههای خود را اجرا کرده و در مراسم اختتامیه نمونه های اولیه تولید شده را به داوران ارائه دهند و در ادامه پس از اعلام نظر داوران سه تیم برتر انتخاب و معرفی خواهند شد.
جایزه نقدی این رویداد برای تیم یا ایده اول ۷۰ میلیون ریال، تیم دوم ۵۰ میلیون ریال و تیم سوم ۳۰ میلیون ریال تعیین شده است.
همچنین سه شتابدهنده بزرگ کشور یعنی شتابدهنده های تریگ آپ، آواتک و فینووا برای حمایت و جذب تیم های منتخب در این رویداد حاضر خواهند بود.
از دیگر برنامههای بسیار مهم این رویداد برای تیمها و افراد حاضر، برگزاری یک کارگاه آموزشی در زمینه ثبت ایده و اختراعات است. همچنین تمامی ایده ها و نوآوری های حاضر در داده پلاس توسط یک شرکت حقوقی ثبت تحت حمایت قرار میگیرد.
علاقمندان به شرکت در این رویداد جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام به آدرس dataplus.dpi.ir مراجعه کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید