خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

یک فعال صنعت نفت :

دولت به امید سرمایه‌گذاری اروپایی‌ها صنعت نفت ایران را معطل نگه داشت

نادریان گفت: آمریکائی‌ها با مدیریت یکپارچه کاخ سفید، سنا ،مجلس نمایندگان و خزانه‌داری امریکا تحریم‌های پیچیده و سخت‌تری برای ایرانیان طراحی می‌کنند. یعنی هدف آمریکائی‌ها از این تحریم‌ها، این است که شرکت‌های اروپائی و حتی آسیایی جرات ورود در صنعت نفت ایران را نداشته باشند.عبدالحمید نادریان فعال صنعت نفت در گفتگو با نسیم آنلاین در خصوص مشکلات اقتصادی کشور اظهار کرد: مشکل ایران مدیریت است. بزرگترین چالش ایران اداره کشور با 8.5 میلیون کارمند دولتی با 10 دقیقه بهره وری است.وی با اشاره به افزایش بودجه جاری در یک سال گذشته گفت: دولت بودجه جاری کشور را به 220 هزار میلیارد تومان در سال گذشته رسانده بود و امسال هم این رقم را به 300 هزار میلیارد تومان رساند.وی افزود: ایران به اندازه تعداد کارمندان ژاپن فقط مدیر دارد، یعنی 5 برابر بیشتر از ژاپن 128 میلیونی کارمند دولتی داریم. بهتر است آقای روحانی دستگاه مختصات حرکت اقتصادی تئورسین های اقتصادی خود را از بیرون کشور به داخل انتقال دهد. بدون انتقال این دستگاه مختصات ایران راه به جایی نمی برد.این فعال صنعت نفت گفت: در 1500 روز اول مدیریت اقتصادی روحانی در برجام وقت و توان اقتصادی ایرانیان هدر رفت، نقدینگی را در مسیر بانکها و شبه بانکها هدایت کردند، بورس، مسکن،صنعت و بازارهای ایران را از توجیه فعالیت اقتصادی خارج کردند. زیرا بانک مرکزی سود و جریمه 23% از بانکها می گیرد .نادریان گفت: رقابت بین بانکها و شبه بانکها در پرداخت سود فعالیت اقتصادی در ایران را به رکود مطلق فرو برد. آقای روحانی مسابقه تحریم اوباما با ترامپ بر اقتصاد ایرانیان را ندید ،یعنی جناب روحانی و جناب ظریف در فضایی سیر می‌کنند که تحریم24.2 میلیارد دلاری امریکا برطرف‌های ایرانیان را نمی‌بینند.

وی عنوان کرد: ترامپ دنبال این است که اقتصاد امریکا را جهانی کند و سفره 3100 میلیارد دلاری امریکا برای دنیا پهن کرده است. اروپا با 600 میلیارد دلار و چین با 500 میلیارد دلار بر سر سفره ضیافت مهمانی آمریکاییها دعوت شده اند.
این فعال صنعت نفت گفت: ترامپ با آزاد سازی بخشی از ذخائر استراتژیک نفت امریکا قیمت نفت را 10 دلار کاهش داد. در اولین روز ورود به کاخ سفید دستور انتقال تولید نفت وگاز کانادا به پالایشگاههای آمریکا برای قطع خرید نفت از خاورمیانه و عربستان را صادر کرد. حالا دولتمردان صنعت نفت ایران را به امید سرمایه گذاری 200 میلیارد دلاری اروپائی وخارجی معطل نگه داشته اند.نادریان بیان کرد: با تحریم‌های جدید امریکا و جوی که کاخ سفید، سنا، کنگره و خزانه داری امریکا علیه ایران در حال طراحی هستند، امید به شرکتهای غربی وقت وپتانسیل ایرانیان را هدر می‌دهد. ایران با امید به شرکتهای غربی راه به جایی نمی‌برد. امیدواری جناب زنگنه وزیر نفت با 30 سال تجربه در پست وزارت، اختلاف بین اروپا در بازار صنعت نفت ایران با امریکائی‌هاست.وی گفت: آمریکایی‌ها با مدیریت یکپارچه کاخ سفید، سنا، مجلس نمایندگان و خزانه داری امریکا تحریمهای پیچیده و سخت‌تری برای ایرانیان طراحی می‌کنند. یعنی هدف آمریکائیها از این تحریمها، این است که شرکتهای اروپائی و حتی آسیایی جرات ورود در صنعت نفت ایران نداشته باشند

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید