خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس دانشگاه پیام نور قزوین با اشاره به اینکه این دانشگاه پتانسیل کارآفرینی برای دانشجویان را دارد، افزود: دانشگاه پیام نور قزوین دانشگاهی است که آمادگی کامل برای ورود به عرصه های صنعتی و کارآفرینی را دارد و لازم است با همراهی استان با ما این موضوع در عمل تحقق یابد.  

به گزارش ایرنا، سید رضا مهرنیا روز دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: این دانشگاه نه تنها برای تمام رشته محل های علوم پایه، علوم انسانی و فنی و مهندسی پذیرش دانشجو دارد بلکه قطب برخی رشته های تخصصی از جمله اکتشاف معدن، تجهیزات و آزمایشات دستگاهی شیمی و کشاورزی بوده و در زمینه تشکیل پایگاه های اطلاعات مکانی GISحرف اول را می زند.
وی با بیان اینکه اگر اکتشافات منابع آب استان به ما سپرده شود به طور قطع در کارآفرینی موفق خواهیم بود، اضافه کرد:دانشگاه پیام نور مدعی تخصص در علوم پایه و فنی و مهندسی بوده و به لحاظ داشتن آزمایشگاه های علوم پایه، آماده عقد قرارداد با تمام نهادهای دولتی و خصوصی است.
مهرنیا ادامه داد: درهمین ماه گذشته دستگاه جذب اتمی با اعتبار حدود یک میلیارد ریال به دانشگاه اختصاص یافت که با داشتن امکانات آزمایشگاهی بسیار ارزشمند می تواند به راحتی خدمات به تمام واحدهای صنعتی استان ارائه دهد.
وی ادامه داد: همچنین این دانشگاه با داشتن دستگاه های نقشه برداری نیمه لیزری به راحتی می تواند در نقشه برداری شهری و روستایی و جاده سازی حضور پررنگی در استان داشته باشد.
مهرنیا در ادامه از آغاز ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی خبر داد و افزود: زمان ثبت نام این مقطع از روز19تا23مردادماه است و علاقه مندان می توانند در این مدت با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
وی گفت: در این روش دانشجویان بدون گذراندن سد کنکور می توانند در 211کدرشته کارشناسی علوم پایه، علوم انسانی و فنی و مهندسی ثبت نام و از مهرماه تحصیل خود را آغاز کنند.
مهرنیا با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور در سال های اخیر کیفیت بخشی را به جای کمیت پیشه خود ساخته است،گفت: یکی از شاخص های مهم برای افزایش کیفیت، بازنگری در رشته های تحصیلی مطابق با استعدادها و نیازهای هر منطقه است.
وی از تحصیل هفت هزار و 753دانشجو در دانشگاه پیام نور استان خبر داد و گفت: سال گذشته 2هزار و 464دانشجو از این دانشگاه دانش آموخته شدند.
مهرنیا ادامه داد: این دانشگاه هم‌اکنون دارای 61عضو هیات علمی است که اکثر آنها در مرتبه علمی استادیار به بالا هستند و همین نشاندهنده توجه دانشگاه پیام نور به کیفیت بخشی است.
رئیس دانشگاه پیام نور تعداد تجهیزات آزمایشگاهی و ورزشی این دانشگاه را در حد استاندارد اعلام کرد و افزود: تنها در مرکز قزوین 15 آزمایشگاه تخصصی در مقطع کارشناسی ارشد داریم که اینها می تواند در ارتقای کیفیت آموزش و پژوهش بسیار مؤثر عمل کند.
مهرنیا گفت: دانشگاه پیام نور علاوه بر تأمین تجهیزات آموزشی، مأمن اخلاقی هم برای دانشجو مهیا می کند تا با خیالی آسوده به تحصیل بپردازد و ما ترجیح می دهیم کار آموزشی و فرهنگی کرده و در این حوزه ها بیشتر خود را نشان دهیم.
دانشگاه پیام نور قزوین دارای سه مرکز در قزوین، بوئین زهرا و تاکستان و پنج واحد الوند،آبیک، شال،دانسفهان و آوج می باشد.
از سال 80 تاکنون 25هزار و 330دانشجو از دانشگاه پیام نور استان قزوین دانش آموخته شده اند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید