خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس پارک علم و فناوری استان قم تحقق اقتصاد مقاومتی و اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی را در بستر پارک های علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان دانست و گفت: تقویت زیرساختی پارک های علم و فناوری و مراکز رشد به منزله ایجاد بسترهای مناسب برای شرکت های دانش بنیان و نوپای عرصه فناوری است.

به گزارش ایسنا، سید حسین اخوان علوی با تاکید براینکه کشور چاره ای جز استفاده از مولفه ها و برآیندهای علم و فناوری ندارد، گفت: رویکرد کلان کشور به سمت تقویت و تکیه زدن بر اقتصاد دانش بنیان و گسیل از خام فروشی به سمت فناوری و ایجاد ثروت مبتنی بر ارزش افزوده است.
وی با اشاره به بحران بیکاری در جامعه گفت: در حالت طبیعی دولت برای ایجاد هر شغل باید بیش از ۳۰۰ میلیون و حتی تا یک میلیارد تومان برای ایجاد شغل سرمایه گذاری و هزینه کند اما این رقم در پارک های علم و فناوری و مراکز رشد به دلیل حمایت ها، خدمات متنوعی که به شرکت ها ارائه میشود تا یک دهم کاهش پیدا میکند.
اخوان علوی با اعلام اینکه تنها راه مبارزه با بحران بیکاری توجه و سرمایه گذاری بر بنگاه های کوچک زود بازده و اقتصاد خرد است گفت: به طور میانگین یک کارگاه دانش محور با مدیریت کارآفرینان تحصیل کرده می تواند با تزریق تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی برای سه نفر شغل پایدار ایجاد کند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید