خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

26 مردادماه جاری در دانشگاه علم‌وصنعت ایران، سومین نشست‌ هم‌اندیشی مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار با محوریت تبادل تجارب در حوزه مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار به صورت رایگان و جهت ترویج دانش عملیاتی BPM برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، نماینده انحصاری انجمن بین‌المللی مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار در ایران، اقدام به برگزاری سلسله جلسات ماهانه هم‌اندیشی مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار کرده است.
این جلسات با محوریت تبادل تجارب در حوزه مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار به صورت رایگان و جهت ترویج دانش عملیاتی BPM برگزار می‌شود.
اولین جلسه از نشست‌های مذکور در تاریخ 25 خردادماه 96 و دومین جلسه آن نیز مورخ 22 تیرماه برگزار شد.
سومین جلسه از نشست‌های هم‌اندیشی مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار در تاریخ 26 مردادماه از ساعت 15 تا 17 در سالن کنفرانس دانشکده صنایع و پیشرفت دانشگاه علم و صنعت برگزار می‎‌شود.
مهرداد آقامحمدعلی کرمانی، مدیرعامل نماینده انجمن بین‌المللی مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار درباره این جلسه گفت: انجمن بین‌المللی مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار (ABPMP) یک نهاد غیرانتفاعی بوده که با هدف گسترش دانش bpm در دنیا فعالیت می‌کند که ما پس از چندین سال عضویت در انجمن، موفق به جلب نظر رؤسای آن برای اخذ نمایندگی ایران شدیم.
وی با بیان این که یکی از مأموریت‌های محوله از طرف انجمن برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی است که در دنیا با عنوان Experience Sharing Panels از آن‌ها یاد می‌شود، افزود: شرکت کنندگان نشست‌های اول و دوم از روند برگزاری جلسه راضی بوده و بیش از 80 درصد آن‌ها در نظرسنجی به عمل آمده در پایان جلسات، تجارب ارائه شده را بسیار مفید و قابل پیاده‌سازی در سازمان‌های دیگر تلقی کرده‌اند.
کرمانی تصریح کرد: نشست‌های هم‌اندیشی به دو بخش علمی و تجربی تقسیم می‌شود که در سومین نشست از سلسله نشست‌ها مفاهیمی در باب "بهبود فرآیندهای کسب‌وکار در مدیریت شهری" که در برگیرنده بخش علمی است توسط دکتر میرسامان پیشوایی عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت و دبیر علمی کنفرانس بهبود در مدیریت شهری ارائه می‌شود.
وی در ادامه بیان کرد: در بخش ارائه تجربه، دکتر علی کرمپور نماینده شهرداری تهران به تشریح تجربیات شهرداری تهران در حوزه مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار می‌پردازد. در انتهای جلسه نیز زمانی به پرسش و پاسخ میان شرکت‌کنندگان اختصاص داده خواهد شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید