خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


مدیرعامل شهرک‌های صنعتی تهران خبر داد:

آغاز واگذاری کارگاه‌های صنعتی در تهران

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران از آغاز واگذاری واحدهای کوچک و گارگاهی در این استان از هفته جاری خبر داد.علی سلیمانی در گفتگو با ایسنا، با بیان این‌که واگذاری واحد‌های کارگاهی برای جمع‌آوری صنوف مزاحم زندگی مردم و محیط زیست انجام می‌شود، گفت: در حال حاضر کار ساخت کارگاه‌ها در اطراف شهر آغاز شده که پیش فروش آن را در آینده نزدیک شروع می‌کنیم.

وی با اشاره به مزیت‌های انتقال واحد‌های کارگاهی به داخل شهرک‌های صنعتی گفت: این موضوع سبب می‌شود علاوه بر این‌که فضاهای شهری صورت زیباتری پیدا می‌کنند، به محیط زیست نیز کمتر آسیب برسد.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران ادامه داد: از سوی دیگر واحد‌های تولیدی در شهرک‌ها با محدودیت غذا مواجه نیستند و می‌توانند کار خود را برای تولید به شیوه‌ راحت انجام دهند و در عین حال ترافیک شهری را تحت تاثیر قرار نمی‌دهند.سلیمانی درباره‌ مکان‌یابی ساخت کارگاه‌های مذکور گفت: سعی کردیم به گونه‌ای مکان‌یابی کنیم که این کارگاه‌ها به صورت پراکنده و در اطراف مختلف تهران مثل شمس‌آباد، نظیر‌آباد، دماوند و ... ساخته شوند تا بتوانیم همه این کارگاه‌ها در نقطه‌ای نزدیک به محل فعلی آنها جای دهیم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید