خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس پژوهش، توسعه و فناوری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به اینکه انتظار این است که دانشگاه‌ها به سمت تربیت دانشجوی کارآفرین حرکت کنند و نیازهای پژوهشی را شکار کند، گفت: سه درصد از اعتبار شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در کشور به انجام کارهای پژوهشی اختصاص یافته است.

به گزارش ایسنا، علی درخشانی در جلسه هم‌اندیشی، هماهنگی و تعامل پژوهشی، اظهار کرد: یکی از فضاهای مثبتی که پس از تحریم در کشور ایجاد شد انجام کارهای پژوهشی است.
وی با اشاره به اینکه انتظار این است که دانشگاه‌ها از حالت کارمند پروری بیرون بیایند، افزود: دانشجو نیز بایستی کارآفرین باشد و نیازهای پژوهشی را شکار کند.
درخشانی با بیان اینکه دانشگاه بایستی از طریق پروژه‌های تحقیقاتی و صنعتی درآمدزایی کند و انجام پروژه‌هایی که نیاز کشور است به دانشجو محول شود، تصریح کرد: دانشگاه از رویکرد صادر کردن مدرک به سمت تبدیل دانش به کار علمی و عملی با تامین نیاز دانشجو پیش رود.
وی تاکید کرد: سه درصد از اعتبار شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در کشور به انجام کارهای پژوهشی اختصاص یافته است.
رئیس پژوهش، توسعه و فناوری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در ادامه به سودمند نبودن مدرک گرایی برای دانشگاه اشاره کرد و افزود: چرخش مدیریتی دانشگاه باید به سمتی رود که پذیرش دانشجو در قبال پروژه‌ای که قرار است انجام دهد و سرمایه‌گذار آن و حقوق دانشجو در نظر گرفته شده است، صورت گیرد.
درخشانی گفت: این امر بایستی در سطح کلان شروع شود و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اکنون آمادگی را دارد که قراردادهای کلان در این زمینه با درنظر گرفتن موضوع تامین دانشجو ببندد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید