خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

"اوبر" شرکت تاکسی اینترنتی و بزرگترین شرکت خدمات تاکسیرانی آمریکا که در 60 کشور جهان فعالیت می کند، اعلام کرد که 'دارا خسروشاهی' ایرانی مقیم آمریکا را به عنوان مدیر ‏اجرایی خود برگزیده است.

به گزارش ایرنا، نیویورک تایمز خبر داد که هیات مدیره شرکت اوبر تصمیم گرفت دارا خسروشاهی 48 ساله را جایگزین ‏‏'تراویس کالانکی' کند که در ماه ژوئن استعفا داده بود.‏
هیات مدیره اوبر ابتدا تلاش داشت که 'جفری ایملت' را که رئیس سابق ژنرال الکتریک بود، به عنوان مدیر اجرایی برگزیند، اما ‏وی رأی کافی را به دست نیاورد.‏
خسروشاهی که عضویت در هیأت مدیره کمپانی نیویورک تایمز را در کارنامه خود دارد، پیش از این مدیر مجموعه مسافرتی ‏Expedia‏ بوده که یکی از بزرگترین شرکت‌های خدمات مسافرتی آنلاین و اینترنتی است.‏
اوبر یکی از بزرگترین شرکت‌های خدمات تاکسیرانی در آمریکا بوده و شعبه های آن در کشورهای مختلف جهان فعال هستند.‏ این شرکت مسافران را با استفاده از تلفن برای انجام سفر به رانندگانش مرتبط می کند‎.
این شرکت خدمات تاکسیرانی، در تجارت تاکسیرانی اینترنتی پیشگام است و از جمله دو سال پیش سیستم تاکسی‌های خودران (بدون راننده) خود را در برخی از شهرهای آمریکا عرضه کرد.
گفتنی است خسروشاهی مواضعی ضد ترامپ دارد و در ماجرای نژادپرستانه شارلوتزویل نیز علیه اظهارت رئیس جمهوری آمریکا موضع گیری کرده است.
همچنین خانواده خسروشاهی قبل از انقلاب، مالک شرکت های متعددی در ایران از جمله تولی پرس و تولیدارو بود اما بعد از انقلاب، به آمریکا رفتند و در این کشور ساکن شدند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید