خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران از روند افزایشی ورود فارغ‌التحصیلان دانشگاهی برای استفاده از مزیت‌های طرح کارورزی وزارت کار خبر داد و گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای نقش جدی در نظارت و تسهیل فرآیند صدور گواهینامه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مجید طهرانیان، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران با اشاره به جزئیات طرح کارورزی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار داشت: این طرح یکی از پروژه‌های دقیق دولت در زمینه اشتغال‌زایی و کاهش نرخ بیکاری است که با استفاده از ظرفیت‌های مهارت‌آموزی اجرایی شده است.
وی افزود: این طرح با توجه به کارکردها و اثرات آن باید به عنوان یکی از اقدامات مهم دولت در زمینه اشتغال مورد توجه دستگاه‌های مختلف قرار گیرد و روند اجرایی آن به هم‌افزایی و کمک تمام دستگاه‌ها پیگیری شود.
به گفته طهرانیان در استان تهران نزدیک به 50 هزار نفر داوطلب شرکت در این طرح هستند که در هفته اول شروع طرح با ورود دستگاه‌های پذیرنده تعداد بسیاری وارد بازار کار شده و روز به روز با استقبال دستگاه‌های پذیرنده و توجیهات لازم، شاهد ورود افراد بیشتری در طرح مذکور هستیم.
مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای استان تهران معتقد است که با آغاز خوب این طرح، سهمیه 7 هزار نفری استان تهران جوابگوی نیاز استان نخواهد بود.
وی در پاسخ به این سوال که نقش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در جریان اجرای طرح کارورزی چه خواهد بود، تأکید کرد: در واقع سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کار نظارت برفرآیند آموزشی کارورزان و برگزاری آزمون و صدور گواهینامه را عهده‌دار است.
طهرانیان افزود: از رؤسای مراکز شهرستان‌ها درخواست تسریع در فرآیند تأیید صلاحیت آموزشی دستگاه‌های پذیرنده را داریم که روند اجرای طرح برای کارورزان تسهیل شود.
به گزارش فارس، پیش از این علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره اجرای طرح کارورزی به خبرنگاران گفته بود: افزایش امنیت شغلی کارگران را با بهتر شدن فضای کسب و کار ایجاد می‌کنیم؛ در این طرح آرام آرام فارغ‌التحصیلان جذب و بیمه می‌شوند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید