خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از اجرایی شدن پروژه‌های کارآفرینی با محوریت نیازمندی‌های نیروی انتظامی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، بهروز رزمی در نشست مشترک فرماندهان ارشد نیروی انتظامی و مدیران حوزه ICT استان اردبیل با عنوان "تعامل، همکاری و پیشگیری" در اردبیل اظهار داشت:  به دلیل اهمیت اشتغال و کسب و کار پروژه‌های کارآفرینی با محوریت نیازمندی‌های نیروی انتظامی در اردبیل اجرا می‌شود و به همین منظور برگزاری رویداد کارآفرینی استارتاپ ویکند مشترک با این موضوعات برای امسال در دستور کار قرار گرفته است.
وی افزود: در حال حاضر یکی از اهدافی که به دنبال داریم بررسی زمینه‌های همکاری و تعامل بیشتر بین نیروی انتظامی و ادارات تابعه وزارت ارتباطات در استان است که در این زمینه اقدامات قابل توجهی انجام یافته و امیدواریم هر چه سریع‌تر بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: امیدواریم از این پس شاهد حضور پررنگ نیروی انتظامی به عنوان یکی از نهادهای فعال در حوزه فناوری در کارگروه دولت الکترونیک باشیم چرا که این مسئله از اهمیت بسزایی در رشد و توسعه این حوزه در استان برخوردار است و می‌تواند در تحقق اهداف مورد نظر نقش مهمی داشته باشد.
رزمی بیان کرد:‌ برگزاری جشنواره منطقه‌ای ICT و پلیس با حضور شرکت‌های فعال در این حوزه یکی دیگر از برنامه‌هایی است که امیدواریم بتوانیم با محقق کردن این برنامه‌ها در راستای ارائه دستاوردهای پلیس  در حوزه فناوری و اختراعات پیشگام باشیم و به اهداف خود در این زمینه دست یابیم.
سرهنگ هادی موسوی فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل نیز در این نشست مشترک اظهار کرد: تشکیل نشست‌های دوره‌ای و بررسی زمینه‌های همکاری بیشتر یکی از مهم‌ترین اهدافی است که ما با جدیت و اهتمام ویژه به دنبال آن هستیم و امیدواریم بتوانیم با تعامل و همکاری همدیگر در راستای ارتقای امنیت و آسایش بیشتر در منطقه گام برداریم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید