خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گرگان گفت: به مناسبت هفته تعاون، همایش "تعاون، توسعه کارآفرینی و اشتغال" در گرگان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، موسی بی‌باک ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت هفته تعاون اظهار داشت: 11 تا 17 شهریور هر سال به عنوان هفته تعاون نامگذاری شده که یکی از مهم‌ترین برنامه‌های تدارک دیده شده برای این هفته، همایش "تعاون، توسعه کارآفرینی و اشتغال" است.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گرگان افزود: این همایش در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تعاون چشمه جوشان اشتغال است و با هدف رفع موانع موجود بر سر راه فعالیت مطلوب و بهینه شرکت‌های تعاونی و آشنایی بیشتر آنها با قوانین حوزه تعاون در روز چهارشنبه 15 شهریور ماه در سالن همایش‌های صدا و سیمای مرکز گلستان برگزار می‌شود.
وی اظهار داشت: ارج نهادن به تلاشگران بخش تعاون در راستای ارتقای منزلت و جایگاه تعاون و تشویق و ترغیب تعاونی‌ها به فعالیت سازنده و مفید از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.
بی‌باک به نامگذاری سال 96 به نام اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: توسعه آموزش‌های کارآفرینی به ویژه در بخش تعاون یکی از راه‌های محقق ساختن اقتصاد مقاومتی است که به همین جهت کارگاه آموزشی توسعه کارآفرینی در بخش تعاون را در طول این هفته برگزار خواهیم کرد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به نقش اساسی و سهم مهم تعاونی‌ها در توسعه اقتصادی شهرستان و استان و همچنین نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال "اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال" و همچنین سخن گوهربار ایشان مبنی بر اعتقاد به تعاون این اهمیت را دوچندان کرده است.
رئیس کمیته گرامیداشت هفته تعاون شهرستان گرگان اظهارکرد: عطرافشانی گلزار مطهر شهدا، افتتاح 2 شرکت تعاونی، بازدید از تعاونی‌های نمونه شهرستان، دیدار با علما، مراجع و مسئولین و حضور تعاون‌گران در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه از دیگر برنامه‌های مهم هفته تعاون شهرستان گرگان است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید