خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر شتاب‌دنده «ابر زنده»، شتاب‌دهنده‌ها را یاری‌رسان ظرفیت‌های فرهنگی کشور دانست و افزود: کمک به توسعه زیست‌بوم کارآفرینی جزو چشم‌اندازهای ترسیم شده برای شتاب‌دهنده فرهنگی دیجیتال زنجان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرحسین اسدی شامگاه شنبه در حاشیه آیین گشایش اولین مرکز شتاب‌دهی فرهنگی دیجیتال کشور در زنجان، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های بالای صنعت گردشگری و صنایع‌دستی کشور، تجارب بین‌المللی و داخلی حوزه استارت‌آپ، عدم وابستگی تیم‌ها و شرکت‌ها به بودجه دولتی و ... به‌عنوان مزیت‌های این حوزه یاد کرد، افزود: بی‌شک با راه‌اندازی شتاب‌دهنده‌ها دیگر نباید نگران ظرفیت‌های مغفول فرهنگی در کشور باشیم.
وی با یادآوری اینکه چشم‌انداز و ماموریتی که برای شتاب‌دهنده فرهنگی دیجیتال زنجان ترسیم شده این است که بتوان تا سال 1400 برترین شتاب‌دهنده فرهنگی در منطقه خاورمیانه شود، تصریح کرد: امیدواریم تا پایان امسال 10 شرکت دانش‌بنیان فرهنگی دیجیتال در استان زنجان تشکیل شود که حداقل پنج شرکت در سطح کشوری و یک شرکت نیز در سطح بین‌المللی فعالیت کند.
اسدی با اشاره به اینکه حرکت هوشمندانه و با برنامه باعث می‌شود که بیش از حد تصور در این حوزه گام‌های بلندی در راستای ایجاد اشتغال برداشت، اظهار کرد: کمک به توسعه زیست‌بوم کارآفرینی نیز جزو چشم‌اندازهای ترسیم شده برای شتاب‌دهنده فرهنگی دیجیتال زنجان است.
وی خاطرنشان کرد: از اهداف این شتاب‌دهنده نیز می‌توان به پیاده‌سازی زیست‌بوم پویا، توسعه فرهنگی منطقه از طریق همکاری‌های نوآور، ارزآوری از طریق صادرات محصولات فرهنگی دیجیتال و نیز افزایش دسترسی به خدمات فرهنگی به‌ویژه خدمات فرهنگی بومی اشاره کرد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید