خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

پس از آن‌که 8 استارتاپ دموی گردشگری با حمایت و اجرای فن بازار ملی ایران در مردادماه جاری در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، 11 شرکت سرمایه‌گذار جهت بستن قرارداد با استارتاپ‌ها اعلام آمادگی کردند.

به گزارش ایسنا، مجریان برگزاری چهارمین استارتاپ گردشگری در حال رایزنی بین سرمایه‌گذاران و استارتاپی‌ها هستند و تا کنون چند جلسه برای رسیدن به توافق نهایی بین سرمایه‌گذاران و استارتاپی‌ها برگزار شده است.
بالا بودن کیفیت برگزاری رویداد کارآفرینی به نام استارتاپ دمو در حوزه گردشگری، مدیون همکاری و مشارکت ریاست فن‌بازار ملی ایران، اکبر قنبرپور و رئیس کمیسیون گردشگری، اقتصاد هنر و ورزش اتاق بازرگانی بوده است.
فن بازار ملی ایران فضای کسب وکاری را ایجاد کرده که تا کنون در بازار ایران وجود نداشته است. از این رو سرمایه‌گذاران ضمن استقبال از استارتاپ دمو به عنوان طرحی جدید و موفق برای راه‌انداختن فضای کسب وکار در کشور آمادگی خود را جهت حضور پررنگ‌تر در فضاهای استارتاپی این چنینی اعلام کرده‌اند.
بر اساس این گزارش، چهارمین استارتاپ دمو با محور گردشگری به همت فن بازار ملی ایران و حمایت معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری، پارک فناوری پردیس و اتاق بازرگانی ایران و با حضور 8 استارتاپ برگزیده فن بازار ملی مرداد ماه امسال برگزار شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید