خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت صنایع کاغذسازی قائمشهر بعد از 14 سال توقف فعالیت، به تازگی فعالیت خود را با رونمایی از مدل تازه‌ای از اشتغال آفرینی برای مددجویان زیرپوشش بهزیستی آغاز کرده است.
این شرکت برای نخستین بار در کشور 10 درصد از نیروهای مورد نیاز خود را از میان مددجویان بهزیستی جذب کرده است و قصد دارد در فازهای بعدی توسعه هم این میزان سهمیه را برای آنها حفظ کند.

شرکت صنایع کاغذسازی قائمشهر با امضای قراردادی با اداره کل بهزیستی مازندران این سهمیه را برای مددجویان زیرپوشش این نهاد در نظر گرفته، قراردادی که به گفته مدیرکل بهزیستی مازندران به عنوان یک الگوی موفق مورد استقبال شرکت های دیگر قرار گرفته است .
مدیرکل بهزیستی مازندران معتقد است که با دادن مشوق هایی نظیر پرداخت پنج سال حق بیمه هر کارگر یا پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به میزان 200 میلیون ریال به کارفرمایان ، می توان رغبت مدیران شرکت ها و کارخانه ها را در به کارگیری افراد زیرپوشش بهزیستی افزایش داد.
سازمان بهزیستی علاوه بر افراد معلول جسمی و ذهنی ، اقشار دیگری از جامعه مانند زنان سرپرست خانوار را تحت پوشش دارد.

آماده باش بیش از سه هزار مددجوی مهارت آموخته بهزیستی در مازندران
به گزارش ایرنا، مدیرکل بهزیستی مازندران در این‌باره گفت: هم اکنون بیش از سه هزار نفر از افراد زیر پوشش این نهاد زیر نظر سازمان های آموزشی استان همچون فنی و حرفه ای مهارت های حرفه ای را فرا گرفته و آماده کار هستند.
سعید آرام افزود : بهزیستی علاوه بر پرداخت تسهیلات خود اشتغالی به این افراد ، بر اساس طرح هایی هم که ارائه می کنند زمینه اشتغال آنان را فراهم می آورد و در مدل جدید هم به دنبال استفاده از ظرفیت شرکت ها و کارخانه ها برای اشتغالزایی این افراد است .
مدیرکل بهزیستی مازندران با اظهار این که اشتغال در کارخانه ها و شرکت ها که حالت کارفرمایی دارد از ثبات و پایداری بیشتر برخودار است ، گفت : اشتغال دستجمعی 10 درصد مددجویان در شرکت صنایع کاغذسازی قائمشهر به عنوان نخستین و موفق ترین تجربه اشتغال پایدار و جمعی مددجویان بهزیستی در مازندران محسوب می شود .
وی افزود : جذب نیرو به این صورت در قالب تفاهم نامه همکاری فی مابین شرکت صنایع کاغذسازی قائمشهر و بهزیستی استان مازندران انجام شده است و این رویه ادامه خواهد داشت .
آرام گفت : نیروهائی که به این شرکت معرفی شدند ، مهارت های حرفه ای مورد نیاز و لازم را داشتند و همین موضوع سبب شد تا 2 تفاهم نامه دیگر با سازمان صنعت و جهاد کشاورزی استان امضا کنیم که آنان هم در ابلاغی از مجموعه های زیر پوشش خود بخواند که نسبت به جذب مددجویان اقدام کنند .
وی توضیح داد : بهزیستی برای تشویق کارفرمایان مشوق هایی را در نظر گرفته مانند پرداخت تسهیلات قرض الحسنه تا سقف 200 میلیون ریال و همچنین پرداخت حق بیمه افراد مددجو به مدت پنج سال که اینها سبب ترغیب کارفرمایان می شود.
مدیرکل بهزیستی مازندران ایجاد اشتغال برای 2 هزار و 200 نفر از مددجویان آموزش دیده را برنامه امسال این اداره کل اعلام کرد و گفت که برای این منظور به کارگیری دستجمعی مددجویان مانند مدلی که شرکت صنایع کاغذسازی قائمشهر انجام داد ، بسیار مفید است .
وی افزود : یکی از مشکلات ما در شغل آفرینی برای مددجویان این است که طرح های خود اشتغالی همواره وابسته به شرایط بازار است و اگر مددجوئی نتواند وارد چرخه بازار و رقابت شود ، طرحش هم به نتیجه نمی رسد.

تداوم بخشنامه جذب 10 درصدی مددجویان بهزیستی درکاغذسازی قائمشهر
مدیرعامل شرکت صنایع کاغذسازی قائمشهر هم با اشاره به اینکه 40 نفر از نیروی کاری و اداری در این شرکت پس از سرگیری دوباره فعالیت بعد از 14 سال جذب شدند ، گفت : براساس تفاهم فی مابین این شرکت و اداره کل بهزیستی مازندران این اقدام صورت گرفته است .
مهدی کاملی افزود : هم اکنون با راه اندازی فازنخست شرکت این تعداد افراد جذب و مشغول به کار شدند که با اجرای فازهای توسعه ای دیگر این تعداد افزایش خواهد یافت .
وی با اشاره به اینکه تا پایان امسال 20 نفر دیگر جذب این شرکت می شوند ، ادامه داد : در نظر گرفتن سهمیه 10 درصدی جذب مددجویان بهزیستی در این شرکت ادامه خواهد .
شرکت صنایع کاغذسازی قائمشهر بعد از 14 سال وقفه و تعطیلی ، هفته دولت امسال با سرمایه گذاری 70 میلیارد ریالی در ناحیه صنعتی سنگتاب واقع در شهرستان سیمرغ به بهره برداری رسید .
این شرکت روزانه 10 تولید دارد و تولیدات آن هم 50 نوع محصول بهداشتی همچون انواع دستمال کاغذی ، پد بهداشتی و محصولات سلولزی است و اولین شرکت تولیدکننده خمیر فلاف پالپ از لینتر پنبه در کشور محسوب می شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید