خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرعامل سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین گفت: با راه‌اندازی مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری قزوین، این شهر به شهر خلاق تبدیل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمداسماعیل حافظی در آئین افتتاح مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری قزوین که با حضور مسئولان شهری و استانی برگزار شد، اظهار کرد: در تلاش هستیم تا با راه‌اندازی مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری قزوین، شهر خلاق قزوین را در سازمان یونسکو به ثبت برسانیم.
وی افزود: مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری قزوین پل ارتباطی بین شهروندان و مدیران است تا بتوانیم از ایده‌های خلاق برای توسعه شهر استفاده کنیم.
حافظی بیان کرد: در این مرکز همه اقشار جامعه در کنار شهرداری قزوین قرار می‌گیرند تا ایده‌های خلاق اجرایی شود.
مدیرعامل سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین با بیان اینکه شهر قزوین سومین شهری است که دارای مرکز خلاقیت و نوآوری است، گفت: این آمادگی وجود دارد تا پروژه‌های در دست طراحی با ایده‌های خلاق بازنگری شود.
وی افزود: برگزاری همایش‌های ملی و فراملی، هم اندیشی خلاقانه و نشست های تخصصی با اساتید مطرح کشور از جمله برنامه‌های این مرکز است و در ۲ بخش آموزش و فرهنگ سازی و اجرای پروژه‌ها با شیوه‌های خلاقانه فعالیت خواهد کرد.
مدیرعامل سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین گفت: این مرکز می‌تواند به ما کمک کند تا با ایده‌های خلاق، کارآفرینی و درآمد خلاقانه برای توسعه اقتصاد شهر ایجاد کنیم.
وی بیان کرد: شهروندان نقش مهمی در این مرکز دارند تا با برنامه ریزی دقیق و استفاده از ایده های خلاقانه آنان بتوانیم شهر قزوین را توسعه دهیم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر