خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه خبر داد: ثبت نام دوازدهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان کرمانشاه در سال 1396 آغار شد.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، داود یاوری هدف از برگزاری این جشنواره را اشاعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، تاکید بر خلاقیت و نوآوری در کسب و کار و ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی عنوان کرد.
وی افزود: ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه های مختلف اقتصادی در بخش های صنعت، کشاورزی و خدمات، ایجاد نشاط و رقابت در فضاهای کسب و کار، هم افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی را از دیگر اهداف جشنواره امتنان معرفی کرد.
یاوری خاطرنشان کرد: ثبت نام جشنواره از 11 شهریور آغاز شده و تا پایان روز سه شنبه 11 مهر ادامه خواهد یافت.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآوری کرد: تمامی صاحبان کسب و کار دارای نوآوری و خلاقیت و افراد و شرکت هایی که واجد شرایط کارآفرینی هستند، می توانند در مهلت اعلام شده به آدرس اینترنتی karafarinanebartar.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم های مربوطه و ارسال مستندات اقدام نمایند.
وی ادامه داد: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به دبیرخانه این جشنواره در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه واقع در خیابان شهید آیت الله اشرفی اصفهانی- ساختمان سابق استانداری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، ساختمان شماره 2 مدیریت توسعه اشتغال و کارآفرینی مراجعه و یا با شماره تلفن 37293160 تماس بگیرند.
یاوری در پایان گفت: کارآفرینان برتر در سه بخش اقتصادی صنعت، کشاورزی و خدمات استان انتخاب و پس از معرفی در جشنواره استانی، در صورت داشتن شرایط لازم و کسب امتیازات لازم به جشنواره ملی امتنان از کارآفرینان برتر کشور معرفی خواهند شد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید