خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گرگان با بیان اینکه توسعه کارآفرینی، گامی مثبت در جهت افزایش منابع ملی است، گفت: توجه به کارآفرینی باعث کاهش نرخ بیکاری و توسعه شهرها و روستاها خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، موسی بی باک در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال در تعاون اظهار کرد: در راستای توسعه کارآفرینی و اشتغال، بخش تعاون می‌تواند به عنوان یکی از مؤثرترین نهادها، اقدام و باتوجه به سیاست‌های اصل ۴۴ روحیه کارآفرینی را ترویج کند.
وی اظهار کرد: خوشبختانه تأکیدات و تأییدات به عمل آمده درخصوص بخش تعاون در قانون اساسی، فـرمایشات مقام معظم رهبری و اسناد فرادستی نظام از جمله چشم انـداز ۲۰ ساله، برنامه چهارم توسعه، سیاستهای اصل ۴۴ قانون اساسی و سند ملی تعاون، افق بسیار وسیع و گسترده ای را پیش روی بخش تعاون بوجود آورده است.
بی باک ادامه داد: الزام قانونی برای رسیدن به سهم ۲۵ درصدی در اقتصاد ملی در پایان برنامه پنجم توسعه، لزوم ایجاد «نهضت فراگیر تعاون» را بر همه دلسوزان نظام فرض داشته است.
وی خاطر نشان کرد: در این میان نقش کارآفرینان متعهد و مؤمن، نقش بسیار ممتاز و اساسی است و به تعبیری می تواند «موتور محرک توسعه اقتصاد تعاون» قلمداد شود.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گرگان در ادامه تصریح کرد: مجموعه شرایط جامعه امروز ما از یک سو و برنامه‌ها و اهداف مشترکی که بین دو مقوله «کارآفرینی» و «تعاون» وجود دارد از سوی دیگر، ضرورت ارتباط راهبردی این دو مهم را اجتناب ناپذیر می سازد.
وی به اهمیت موضوع کارآفرینی در تعاون اشاره کرد و گفت: از یک سو اهداف مشترکی از قبیل افزایش اشتغال مولد، توسعه اقتصادی، افزایش رقابت در اقتصاد و توسعه کارایی بازار و افزایش مشارکت بخش غیردولتی دراقتصاد کشور بین «کارآفرینی» و «تعاون» وجود دارد و از سویی دیگر مزایای نسبی که هرکدام از این مقوله‌ها دارند میتواند یک هم افزایی عظیمی را در راه دستیابی به اهداف مشترک بوجود آورد.
بی باک در پایان گفت: در همین راستا کارگاه آموزشی توسعه کارآفرینی و اشتغال در تعاون را در شهرستان گرگان برگزار نمودیم که مدیران داخلی کاریابی ها، نماینده امور بانوان فرمانداری گرگان و افسران (بانو) کلانتری های ۱۱ و ۱۲ و ۱۳ شهرستان در این کارگاه شرکت کردند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید