خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل از اشتغال ۱۴ هزار و ۹۰۸ نفر از طریق کاریابی‌های این استان در طی سال‌های اخیر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم رحیمی ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: علاوه بر این در مدت‌زمان ذکر شده چهار هزار و ۵۴۲ مجوز کسب‌وکار مشاغل خانگی صادر شده است.
وی میزان تسهیلات پرداختی به مشاغل خانگی را هفت میلیارد و ۷۶۱ میلیون تومان عنوان و اضافه کر: همچنین دو هزار و ۹۹۵ کارفرما از بند «و» ماده ۸ بهره‌مند شدند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تأکید کرد: به منظور سهولت خدمات‌رسانی به افراد جویای کار، نظارت بر مراکز مشاوره، اطلاع‌رسانی و خدمات کارآفرینی گسترش یافته است.
رحیمی تصریح کرد: علاوه بر این حمایت و توسعه مشاغل خانگی و سرمایه‌گذاری در روستاها به منظور ایجاد اشتغال در روستاها مورد تأکید بوده و به ویژه تسهیلات مشاغل خانگی پرداخت می‌شود.
وی طرح دیگر توسعه کسب‌وکار را طرح کارورزی دانست و افزود: کارورزی دانش‌آموختگان و تشویق کارفرمایان به اشتغال با استفاده از نیروی جدید به واسطه ارائه تخفیفات بیمه‌ای از دیگر طرح‌های در دست اجرا است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ابراز امیدواری کرد اجرای این طرح بتواند تحولی در اشتغال فارغ‌التحصیلان جویای کار به دنبال داشته باشد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید