خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان جنوبی با بیان اینکه میزان تسهیلات اشتغال، ازدواج و ... پرداخت شده توسط صندوق کارآفرینی امید بیش از 15 درصد رشد داشته است، گفت: در 5ماه نخست امسال، ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال و ازدواج در این استان پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، محمد زنگنه در بازدید از طرح های اشتغالزایی این صندوق اظهار داشت: در 5ماه نخست امسال 322 فقره تسهیلات اشتغالزایی در حوزههای اشتغال، کارآفرینی، کارفرمایی، مشاغل خانگی توسط این صندوق به متقاضیان پرداخت شده است.
وی به پرداخت 360 فقره تسهیلات اشتغال و ازدواج در مدت یادشده به متقاضیان اشاره کرد و افزود: برای این تعداد تسهیلات بیش از 5 میلیارد و 200 میلیون تومان تامین اعتبار شده است.
مدیرصندوق کارآفرینی امید استان خراسان جنوبی با بیان اینکه از مجموع تسهیلات پرداخت شده 38 فقره مربوط به ازدواج است بیان کرد: بیش از 390 میلیون تومان تسهیلات به جوانان این استان پرداخت شده است.
زنگنه تاکیدکرد: در حال حاضر 170 پرونده به مبلغ 3 میلیارد تومان در نوبت دریافت تسهیلات هستند که از این تعداد، 33 پرونده مربوط به ازدواج و بقیه با موضوع اشتغال است که تا پایان آذرماه امسال تسهیلات لازم پرداخت می شود.
وی از دیگر اقدامات به پرداخت تسهیلات خرید خودروی نیسان به مددجویان کمیته امداد خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: سهمیه استان در این زمینه 92 فقره تسهیلات خرید خودرو است که تاکنون 32 فقره پرداخت شده است و باقی مانده تسهیلات  پس از تشکیل پرونده تا پایان امسال پرداخت می شود.
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان خراسان جنوبی بیان کرد: میزان تسهیلات اشتغال، ازدواج و ... پرداخت شده توسط صندوق کارآفرینی امید در 5 ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 15 درصد رشد  داشته است.
زنگنه با بیان این که روند پرداخت تسهیلات ادامه دارد، اظهار داشت: در 6 ماه دوم امسال تسهیلات بیشتری نسبت به سال گذشته پرداخت شود.
وی به  به پرداخت 818 میلیارد و 168 میلیون ریال تسهیلات به متقاضیان حوزه اشتغال در 4 سال گذشته اشاره کرد و گفت: این میزان تسهیلات در 3 زیر شاخه خدمات، صنعت و کشاورزی پرداخت شده است.
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان خراسان جنوبی تعداد روستاها و طرح های حمایت شده را به ترتیب 250 روستا و 913 طرح عنوان کرد و گفت: در این زمینه هم 139 میلیارد و 879 میلیون ریال تسهیلات تامین شد.
زنگنه سهمیه کشور در زمینه تسهیلات صندوق توسعه ملی را 10 هزار میلیارد تومان برشمرد و افزود: این تسهیلات برای مناطق روستایی، عشایری و شهرهای زیر 10 هزار نفر قابل پرداخت است.
وی به آخرین وضعیت تسهیلات پرداختی به صندوق های خرد محلی روستایی اشاره کرد و افزود: تاکنون 169 طرح معرفی شده است که 124 طرح اعتباری بیش از 11میلیارد و 160 میلیون ریال دریافت کردند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید