خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس صندوق کارآفرینی مهر امید ملکشاهی با اشاره به اجرای طرح روستای بدون بیکار در روستای گل گل سفلی از توابع بخش مرکزی شهرستان ملکشاهی، گفت: این طرح در دیگر روستاهای شهرستان نیز اجرایی می شود.

به گزارش ایرنا، پیمان قاسم خانی با بیان اینکه طرح روستای بدون بیکار با مساعدت فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان اجرایی می شود، گفت: هدف از اجرای این طرح توانمندسازی و خودکفا کردن اهالی روستاها و ایجاد کسب و کار و رونق اقتصادی است.
وی اظهار کرد: این طرح بزودی در روستای گل گل سفلی از توابع بخش مرکزی شهرستان ملکشاهی اجرا و به تمامی افراد جویای کار این روستا تسهیلات 300 میلیون ریالی پرداخت می شود .
رئیس صندوق کارآفرینی مهر امید با بیان اینکه هیچ محدودیتی در پرداخت تسهیلات اشتغالزا وجود ندارد، یادآور شد: این طرح در قالب اعتبارات ملی است و دولت به صورت جد پیگیر اجرایی شدن این طرح است.
قاسم خانی تاکید کرد: در اجرای موفق این طرح تسهیلات پرداختی به صورت زنجیر وار و کسب و کار های مرتبط با هم پرداخت می شود که زمینه تولید ، عرضه و فروش کالا و خدمات فراهم شود.
وی از دیگر برنامه های گسترده صندوق کارفرینی امید را هر روستا یک محصول ذکر کرد و گفت: در این طرح تسهیلات با توجه به ظرفیت تولید روستا در یک کالا خاص به افراد پرداخت می شود .
جمعیت 22 هزار نفری ملکشاهی در 35 کیلومتری جنوب ایلام در 26 روستا و سه شهر در قالب 2 بخش مرکزی و گچی ساکن هستند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید