خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

اولین آزمون استخدام شرکت های خصوصی و دانش بنیان با حداقل 5000 فرصت شغلی در سراسر کشور برگزار می گردد.

به گزارش پايگاه اطلاع رسانی آزمون استخدام شرکتهای خصوصی و دانش بنيان، اين آزمون برای اولين بار و با حمايت معاونت علمی و فناوری رياست جمهوری، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ديگر نهاد های مرتبط برگزار و حداقل از 5000 فرصت شغلی در سراسر کشور رونمايی خواهد کرد.
 بيش از 68 درصد اشتغال کشور شامل اشتغال در بخش خصوصی، شرکت های شهرک های صنعتی، شرکت های پارک های علم و فناوری و دانش بنيان می باشد. لذا در همين راستا و در راستای ساماندهی جذب و اشتغال در انواع شرکت های خصوصی و دانش بنيان، نخستين آزمون استخدام شرکت های خصوصی و دانش بنيان کشور در 266 عنوان شغلی و به گستردگی سراسر کشور برگزار می گردد.
اين آزمون در دو مرحله اينترنتي و حضوری برگزار و در نهايت برگزيدگان به شرکت هاي خصوصی و دانش بنيان سراسر کشور جهت جذب و استخدام معرفی می گردند. همچنين از مزايای شرکت در اين آزمون می توان به دريافت کارنامه و راهنمای شغلی تاييد شده به تمامی شرکت کنندگان اشاره کرد.
گفتنی است ثبت‌نام این آزمون برای متقاضیان و افراد جویای کار از تاریخ 14 شهریورماه سال جاری آغاز و تا 26 شهریورماه ادامه دارد. متقاضیان می‌توانند جهت ثبت‌نام به سایت اینترنتی inre.ir آزمون استخدام شرکت‌های خصوصی و دانش‌بنیان به نشانی مراجعه نمایند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید