خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس انجمن زنان مدیر کارآفرین کشور خبر داد: تمام تلاشمان ترغیب بانوان به کسب و کار است و در این از آنها حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فخرالسادات محتشمی‌پور در دومین نشست هم‌اندیشی زنان کارآفرین صادرکننده در حوزه صادرات کالا و خدمات که در سالن جلسات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان برگزار شد، اظهار داشت: انجمن زنان کارآفرین در سال 83 به دست کارآفرین شکل گرفت.
وی گفت: انجمن زنان کارآفرین دو هدف عمده، «تبادل تجربیات میان اعضاء و انتقال تجربیات به جوانان» را پیگیری می‌کند.
رئیس انجمن زنان مدیر کارآفرین کشور تصریح کرد: ترویج و توسعه کارآفرینی، کمک به بهبود و اصلاح سیاست‌های حمایتی از زنان کارآفرین، کمک به ساماندهی فعالیت‌های مرتبط با کارآفرینی و نهادینه ساختن فعالیت‌های آموزشی از اهداف انجمن زنان مدیر کارآفرین است.
وی گفت: ترویج و شبکه‌سازی، پژوهش و انتشارات و توسعه ارتباطات از جمله طرح‌ها و برنامه‌های انجمن است.
محتشمی‌پور افزود: برگزاری همایش‌های سالانه، برگزاری نشست‌های فصلی در استان‌ها، برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی و همایش‌های استانی از اقدامات انجام شده انجمن زنان کارآفرین است.
وی با بیان اینکه تلاش کردیم رویکردها به سمت فرصت‌ها باشد، اظهار کرد: تمام تلاشمان این است که بانوان را ترغیب به کسب و کار و از آنها حمایت کنیم.

استان کردستان پتانسیل‌های خوبی در زمینه توسعه صادرات کشور دارد
در ادامه سید کمال حسینی با بیان اینکه استان کردستان پتانسیل‌های خوبی در راستای توسعه صادرات کشور دارد، اظهار داشت: متأسفانه در کشورهای توسعه نیافته استفاده از سرمایه‌های بزرگ انسانی که عامل پیشرفت و رشد هستند مغفول مانده است.
وی با بیان اینکه استفاده از سرمایه‌های انسانی باعث ارتقاء اقتصاد کشور می‌شود گفت: مدرن‌ترین معیار در جدول شاخصه سازمان ملل، معیار سرمایه‌های انسانی است.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و کشاورزی شهرستان سنندج تصریح کرد: زنان زحمت‌کش بیش‌ترین سهم اشتغال بدون دریافت مزد و حقوق را دارند اما متأسفانه به‌دلیل ایجاد نشدن مزایا در قبال شغل باعث خلاء در اقتصاد تولید شده است.
حسینی افزود: توانایی در پس‌انداز و سرمایه‌گذاری توسط بانوان به خوبی اثبات شده است که از آن به‌عنوان بهره‌وری نام برده می‌شود.
وی با بیان اینکه «اشتغال بانوان» از نظر علمی در تولید ناخالص داخلی تاثیر به‌‌سزایی دارد، اظهار کرد: ارتقاء سطح آگاهی و تحصیلات باعث ایجاد موازنه در سطح دنیا بین زن و مرد شده و زنان گام به گام وارد بازار و کارآفرینی شدند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید