خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

ششمین رویداد شتاب استان سیستان و بلوچستان (حوزه گردشگری) روز چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ از ساعت ۱۵ تا جمعه ۳۱ شهرویرماه ۱۳۹۶ ساعت ۲۱ در پارک علم و فناوری استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

رویداد شتاب (starup weekend) به‌عنوان یکی از مهم‌ترین دوره‌های آموزشی و انگیزشی در دنیا مطرح است. در این رویداد که عموما در تعطیلات آخر هفته برگزار می‌گردد، علاقه‌مندان حوزه کارآفرینی و صاحبان تخصص و ایده و سرمایه‌گذاران در یک مکان گردهم آمده و با گذراندن آموزش‌های لازم تحت نظر متخصصین و اساتید خبره اقدام به طراحی بوم کسب‌وکار می‌نمایند.   برنامه‌های آموزشی بوت‌کمپ (پیش‌رویداد) قبل از برگزاری رویداد اصلی، به‌عنوان یک ضرورت پیش آموزشی جهت آشنایی جامعه هدف با رویداد برگزار می‌گردد.
علاقمندان و صاحبان ایده و تخصص در روز اول رویداد ، توسط تسهیلگر رویداد با برخی تعاریف و قانون رویداد آشنا شده و سپس در زمانی مشخص ایده‌های خود را به مدت ۱ دقیقه مطرح می‌کنند و از بین ایده‌های مطرح‌شده بهترین ایده‌ها با رأی حاضران انتخاب می‌شوند. صاحبان ایده‌های انتخاب‌شده تحت نظر مربیان رویداد اقدام به تشکیل تیم و جذب تخصص‌های موردنیاز از بین دیگر شرکت‌کنندگان، برای پیشبرد ایده می‌کنند. بعد از تشکیل گروه‌ها روز اول به پایان می‌رسد.
در روز دوم گروه‌ها از ابتدای صبح در محل برگزاری رویداد حاضر شده و با امکاناتی که در اختیار دارند شروع به اجرایی کردن ایده‌ی خود می‌نمایند. دراین‌بین افرادی به‌عنوان مربی (mentor) که در زمینه‌های مختلف دارای تخصص می‌باشند و یا سابقه ایجاد استارت‌آپ‌های موفقی را دارند، گروه‌ها را در جهت اجرایی کردن ایده‌‌هایشان راهنمایی و کمک می‌کنند، با این اوصاف روز دوم کاملاً به اجرایی کردن ایده سپری شده و دراین‌بین کارگاه‌های آموزشی کوتاه‌مدت نظیر: آشنایی با بوم ناب کسب‌وکار، کارگاه آشنایی با کمینه محصول، کارگاه نحوه ارائه و غیره نیز برگزار می­شود.
با آغاز روز سوم، گروه‌ها مجددا از صبح گرد‌هم آمده و آخرین تلاش‌ها را در جهت تولید نمونه اولیه (ماکت، نمونه اولیه نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و یا طرح گرافیکی) محصول انجام می‌دهند و آماده ارائه به داوران می‌شوند. عصر روز سوم، زمان بررسی ایده‌ها و محصول اولیه حاصل از آن ایده است، به‌طوری‌که گروه‌ها با ارائه توضیحات به مدت ۵ دقیقه در زمینه توجیه اقتصادی طرح، ارزشی که ارائه می‌دهد و افرادی که به‌عنوان مصرف‌کنندگان نهایی در نظر گرفته شده‌اند و… از طرح خود دفاع می‌کنند. درنهایت سه تیم برتر با رأی نهایی داوران انتخاب می‌شوند.
لازم به ذکر است که علاقمندان به حوزه گردشگری می‌توانند پیش از شروع رویداد با ثبت‌نام در نشانی اینترنتی evand.com در این رویداد شرکت نمایند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید