خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

فرماندار شهرستان اهر خبر داد: با مدیر هر اداره ای که در بحث سرمایه گذاری در شهرستان مانع تراشی کند، برخورد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، زاهد محمودی چهارشنبه در اولین جلسه شورای اداری خود در جمع مدیران اهر اظهار داشت: با مدیر و مسئول هر اداره ای که در حوزه کارآفرینی و سرمایه گذاری در شهرسنان مانع تراشی کرده و نارضایتی آنها را فراهم کند برخورد می کنیم.
وی اشتغال و سرمایه گذاری را اولویت اول این فرمانداری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی برشمرد و افزود: همه مسئولین ادارات موظف هستند با برنامه ریزی های لازم و تدبیر شایسته تمامی ساز و کارهایی که بتواند مراجعات سرمایه گذاران و کارآفرینان به ادارات را تسهیل کند انجام دهند تا گام های عملی در تحقق منویات مقام معظم رهبری و دولت در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری انجام شود.
فرماندار شهرستان  اهر  گفت: تکریم ارباب رجوع تنها برخورد خوش با آنها نیست بلکه باید کاری کنیم که پروسه اداری در مراجعات مردمی تسهیل شود تا مردم در مراجعه به ادارات در کمترین زمان به بهترین وجه ممکن بتوانند خدمات درخواستی را از ادارات دریافت نمایند.
رئیس شورای اداری شهرستان اهر بزرگترین خدمت به نظام و انقلاب را حل مشکلات مردم و خدمت صادقانه به آنها ذکر کرد و افزود: امیدواریم این دستورالعمل، در خدمت به مردم و ولی نعمتان انقلاب برای همه ما الگو باشد.
وی گفت : در وضعیت فعلی کشور که نیاز به تلاش مضاعف و همت بیشتر است و مدیرانی می خواهیم که دارای تحرک کاری، اداری و خلاق باشند و از کار و تلاش و خدمت به مردم خسته نشوند و اگر مدیری این توانایی را در خود نمی بیند باید از کرسی مدیریت خداحافظی کند و اینگونه افراد به درد جامعه نمی خورند.
محمودی به مسئولین ادارات توصیه کرد که تفویض اختیار و جانشین پروری را سرلوحه برنامه کاری خود قرار دهند و با تربیت کارشناسان کاردان زمینه را برای مدیریت های جدید فراهم کنند.
فرماندار شهرستان  اهر با انتقاد از برگزاری جلسات متعدد در ساعات کاری افزود: بی برنامگی موجب سرگردانی مردم در ادارات می شود و برنامه ریزی کرده ایم در ساعات پرترافیک مراجعات مردمی، جلسات برگزار نشود و جلسات فرمانداری با ادارات از ۷ و نیم صبح تا ۹ صبح و از ساعت ۱۳ الی ۱۴ و نیم باشد تا مسئولین ادارات بتوانند به نحو شایسته در خدمت مراجعان باشد.
وی از راه اندازی ستاد جذب سرمایه گذاری در محل فرمانداری اهر خبر داد و افزود: به منظور تسهیل در امور مراجعین به حوزه سرمایه گذاری و کارآفرینی تلاش خواهد شد مسائل و مشکلات اینگونه افراد از سوی این ستاد پیگیری شود تا در سریعترین زمان ممکن بتوان استعلامات و سایر مواردی که نیاز به زمان بیشتر دارند کاهش یابد.
این مقام مسئول از روسای ادارات خواست عملکرد و فعالیت های انجام شده در حوزه فعالیت خود را بصورت هفتگی و ماهانه با رسانه های گروهی در میان بگذارند و مردم را از عملکرد خود آگاه سازند.
محمودی در پایان از مسئولین ادارات خواست با توجه به فرا رسیدن بازگشایی دانشگاه ها، مدارس و آغاز هفته دفاع مقدس و هفته امر به معروف و نهی از منکر به نحو شایسته با ادارات مرتبط همکاری و در مراسم آنها حضور یابند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید