خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

فرماندار شهرستان خمین از پیگیری و در دست اقدام قرار گرفتن طرح‌های کارآفرینی و اشتغالزایی ارائه شده در 85 روستای شهرستان خمین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مهدی ساداتی در نشست کارگروه اشتغال روستایی شهرستان خمین اظهار داشت: در حوزه کارآفرینی و اشتغال در روستاهای خمین، از ابتدای امسال تاکنون ۴۷طرح برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده است.
وی افزود: تاکنون ارائه تسهیلات به ده طرح از این تعداد بررسی، هفت طرح مصوب شده، دو طرح مقرر است تسهیلات سرمایه در گردش دریافت کنند و ۲۲ نفر نیز متقاضی دریافت تسهیلات هستند.
ساداتی بیان کرد: خوشبختانه عمده روستاهای خمین از زیرساخت های آب، برق، گاز و فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال برخوردار  هستند و کار آفرینان طبق قوانین و مقررات برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی ازسوی بانک های عامل بایستی پیگیری لازم را انجام دهند ضمن اینکه با آنان همکاری شود.
فرماندار شهرستان خمین ادامه داد: بسترها و ظرفیت های لازم برای ایجاد اشتغال در روستاهای این شهرستان فراهم شده و مشکل اعتباری در ارایه تسهیلات وجود ندارد و بانک های عامل  نیز  شرایط اخذ تسهیلات و رفع موانع در این بخش را مدنظر قرار دهند و مساعدت بیشتری داشته باشند.
وی تصریح کرد: صدور مجوز برای دهیاری ها در زمینه طرح  سکونتگاه های روستایی اقدام موثر در راستای کاهش مهاجرت به شهرها بوده و زمینه اشتغال در روستا را فراهم کرده است.
فرماندار شهرستان خمین با اشاره به فرصت های سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی این شهرستان ادامه داد: اعتبار این شهرستان در حوزه صنعت ۳۷۰میلیارد ریال است که نشان از توجه ویژه دولت برای رفع محرومیت و کاهش نرخ بیکاری در خمین دارد.
ساداتی خاطرنشان کرد: برنامه دولت ایجاد بسترهای لازم در حوزه اشتغال است و در این شهرستان با جذب کامل اعتبارات مناطق محروم و افزایش ۶۸ درصدی این اعتبار، ظرفیت های مناسب اشتغالزایی و بهبود فضای کسب و کار فراهم شده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید