خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مسابقه مجازی کارآفرینی با هدف شناسایی و معرفی نوآوری های برتر در حوزه کارآفرینی آموزشی و ترویج و فرهنگ سازی جهت معرفی ظرفیت های بازار و صنعت کارآفرینی آموزشی یکی از بخش‌های جشنواره کارآفرینی با محوریت آموزش و پژوهش است که در تاریخ‌های ۱۵ و ۱۶ آبان ماه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌گردد.

این مسابقه با ایده پردازی حول محورها و چالش های آموزشی و پژوهشی شروع شده و با طراحی مدل کسب و کار ادامه می یابد و در نهایت طرح های ارائه شده توسط داوران مورد ارزیابی قرار گرفته و تیم های برتر معرفی می شوند.
گفتنی است، اختتامیه این رویداد و معرفی تیم‌های برتر و اهدا جوایز در تاریخ‌ ۱۶ آبان در مرکز همایش‌های دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود. علاوه‌بر آن 10 تیم‌ برتر شرکت‌کننده در این رویداد کارآفرینی می‌توانند در کارگاه‌ها و سایر بخش‌های جشنواره کارآفرینی آموزشی که در تاریخ‌های ۱۵ و ۱۶ آبان ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌گردد به صورت رایگان شرکت نمایند.
صاحبان ایده فرصت دارند تا 31 شهریور ماه سال جاری برای ثبت‌نام و اطلاع از جزییات بیشتر این مسابقه به آدرس اینترنتی www.bizevent.modirinfo.com/event/e2festival مراجعه نمایند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید