خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی امروز در سومین جلسه کارگروه اشتغال استان گلستان گفت: برای ایجاد انگیزه قوی در کارآفرینان ، دولت به مدت یک سال حق بیمه دانش آموختگان دانشگاه ها را پرداخت می کند.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، سعید مازندرانی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز در سومین جلسه کارگروه اشتغال استان گلستان که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری و مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی امروز در صدا وسیمای مرکز این استان برگزار شد، گفت: برای ایجاد انگیزه قوی در کارآفرینان، دولت به مدت یک سال حق بیمه دانش آموختگان دانشگاه ها را پرداخت می کند.
سعید مازندرانی هم چنین طرح کارورزی را از طرح های موفق در گلستان دانست و گفت: در این طرح فارغ التحصیلان دانشگاه ها در اداره های مختلف مشغول به کار شدند و گلستان پارسال در این بخش رتبه نخست کشور را به دست آورد.
وی افزود: حمایت از مهارت آموزان فنی و حرفه ای، کارگران ساختمانی، هنرمندان و مشاغل خانگی را از دیگر برنامه های امسال این اداره کل بیان کرد .
مازندرانی در ادامه با بیان اینکه امسال یکصد هزار سهم بیمه ای برای این افراد در نظر گرفته شده است، گفت: 20 هزار میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال در کشور اختصاص یافته است که سهم گلستان 540 میلیارد تومان است.
وی خاطر نشان کرد:  فن آوری اطلاعات ، گردشگری ، صنایع غذایی و شیلات از اولویت ها برای ایجاد شغل است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری گلستان نیز در این نشست با اشاره به این که تا ابتدای مرداد امسال  19 هزار و 400 شغل در  استان ایجاد شده است، گفت: این تعداد کافی نیست و برای کاهش نرخ بیکاری که در فصل بهار 13 و هشت دهم درصد بود لازم است بیشتر از تعهد امسال شغل ایجاد کنیم.
محمود ربیعی با بیان اینکه امسال تحقق بیش از 20 هزار شغل از تعهدات استان است، تصریح کرد: 10 درصد از اشتغال در بخش دولتی و 90 درصد در بنگاه ها ، مراکز تولیدی و خصوصی ایجاد می شود.
ربیعی  توانمند سازی روستاها  با ظرفیت ایجاد شغل پایدار  را از طرح های مهم در استان دانست و گفت : علاوه بر سه روستای محمد آباد ، عطا آباد و وامنان که با ایجاد شغل ، بدون بیکار هستند 14 روستای دیگر را مشخص کرده ایم تا پایان سال در بازار کار و اشتغال خودکفا شوند.
وی همچنین با بیان این که صدا و سیما هدایت کننده افکار عمومی است، گفت: در بخش تولید، اشتغال و کار آفرینی صدا وسیما نقش موثری دارد و انتظار می رود در نیمه دوم  سال این همکاری بیشتر شود تا به هدف خود در ایجاد 20 هزار شغل برسیم.
مدیر کل صدا وسیمای مرکز گلستان نیز در جلسه کارگروه اشتغال استان گلستان گفت:  تولید برنامه در حوزه اقتصاد از اولویت های مرکز است.
بهرام عبدالحسینی از معرفی 46 کارآفرین در سیمای مرکز گلستان و70 کارآفرین در صدای مرکز گلستان در سال جاری خبر داد و گفت: هدف برنامه سازان فرهنگ سازی در ایجاد شغل و کسب مهارت در مخاطبان است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید