خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

استاندار مازندران با تاکید بر ضرورت تحول در نظام آموزشی کشور، رمز موفقیت نسل آینده در کشور را تربیت نیروهای کارآفرین از طریق ایجاد کلاس های درس کارآفرین با معلمان نوآور دانست.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، ربیع فلاح روز شنبه در آئین استانی آغاز سال تحصیلی جدید در دبیرستان دخترانه آیت الله هاشمی رفسنجانی شهرستان نکا، افزود: علم آموزی و تولید علم باید با فرهنگ کارآفرینی عجین شود و در این صورت قله های توسعه و پیشرفت یکی پس از دیگری در نوردیده می شود.
وی ادامه داد: در عصر کنونی کشوری قدرتمند است که در تولید علم و علم آموزی دست بالا را داشته باشد.
استاندار مازندران گفت: خوشبختانه مازندران کارنامه خوبی در آموزش و پرورش دارد و کسب رتبه سوم در جمع رتبه های تک رقمی و چهارم در کنکور سراسری و پوشش بیش از 99 درصدی آموزش در استان گواه این وضعیت است.
فلاح سرمایه گذاری در آموزش و پرورش را پربازده توصیف کرد و بر ضرورت رفع نیازهای مدارس، معلمان و دانش آموزان تاکید کرد.

شناخت ، لازمه الگوگیری
استاندار مازندران الگوگیری از بزرگان و افراد موفق را یکی از راههای آموزش و موفقیت برشمرد و گفت: شخصیت های بزرگی در انقلاب اسلامی نقش آفرینی کردند که لازم است نسل نوجوان و جوان امروز با این شخصیت ها و ارزش های انقلابی آنان آشنا شوند.
فلاح افزود: امروز زنگ بازگشایی مدارس مازندران در مدرسه ای به نام سردار سازندگی حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی نواخته شد، شخصیتی که در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در مبارزه در برابر ظلم و ستم رژیم ستم شاهی و همچنین پس از پیروزی در جایگاههای مختلف کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشته است.
استاندار مازندران در این مراسم که با حضور یاسر هاشمی رفسنجانی ، برگزار شد، گفت: حضور فرزندان و اهل بیت آیت الله هاشمی رفسنجانی و ادامه راه ایشان منجر به آشنایی نسل امروز با معرفت، سوابق، مبارزات و ارزش های آن مرحوم می شود.
وی با اشاره به عمق فرهنگ عاشورایی در میان مردم ایران، اظهار داشت: امام حسین (ع) مظهر مقاومت و ایستادگی در برابر جور و ستم بودند و امروز عزت و عظمت ملت ایران بر فرهنگ عاشورا استوار است.
فلاح همچنین با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس، بیان داشت: هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و فداکاری زنان و مردان و آحاد ملت است که به پاسداشت این دلاوردمری ها، مردم ما در امن ترین جزیره دنیا زندگی می کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید