خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس خبر داد: مددجویان زیر پوشش این نهاد که بتوانند مراکز اشتغالزای دانش بنیان راه اندازی کنند تا سقف یک میلیارد و 700 میلیون ریال وام دریافت می کنند.

به گزارش ایرنا، محمد بذرافشان، در آیین افتتاح نخستین مرکز تولید لباس و تجهیزات بیمارستانی که با همکاری موسسه دانش بینان و اداره کل فنی و حرفه ای استان فارس در کازرون راه اندازی شد، اظهار داشت: حداقل تسهیلات پرداختی به مددجویان برای ایجاد مراکز اشتغالزای دانش بینان 700 میلیون ریال است.
وی افزود: به سرپرست یک خانوار زیر پوشش این کمیته که مبادرت به اینگونه مراکز اشتغالزایی کند 700 میلیون ریال وام تعلق می گیرد و چنانچه این فرد برای پنج نفر دیگر نیز اشتغالزایی کند به ازای هر یک از آنها 200 میلیون ریال تسهیلات پرداخت می شود و در مجموع تا سقف یک میلیارد و 700 میلیون ریال به مددجوی کارآفرین وام پرداخت خواهد شد.
بذرافشان ادامه داد: امسال 2 هزار و 250 میلیارد ریال تسهیلات برای این امر اختصاص یافته است در حالی که در سال 95 این رقم یک هزار و 40 میلیارد ریال بود.
مدیر کل کمیته امداد فارس در بخش دیگری از مطالب خود با اشاره به اینکه یکی از اهداف مهم این نهاد حمایتی ایجاد مراکز اشتغالزای دانش بنیان است، اظهار داشت: با همین رویکرد اقدام به راه اندازی مرکز تولید لباس و تجهیزات بیمارستانی در کازرون کردیم.
نماینده مردم شهرستان کازرون در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: معرفی و توسعه اینگونه مراکز اشتغالزا بسیار ضروری است زیرا موجب می شود مددجویان زیر پوشش کمیته امداد با متکی به درآمدی که از این طریق کسب می کنند و در نهایت با خودکفا شدن از زیر چتر این نهاد حمایتی خارج شوند.
حسین رضا زاده افزود: انتظار داریم بیمارستان ها و مراکز درمانی از تولیدات مرکز تولید لباس و تجهیزات بیمارستانی که هم اینک به بهره برداری رسیده استفاده کنند و حتی زمینه صادرات تولیدات این مرکز به خارج از کشور نیز مهیا شود.
حشمت کوشکی، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان فارس هم در این مراسم بیان کرد: این اداره کل در تهیه مکان این مرکز و همچنین آموزش مربیان و دست اندرکاران آن مشارکت و همکاری داشته است.
مسئول مراکز اشتغال دانش بنیان استان فارس نیز اظهار داشت: این مرکز با هزینه ای افزون بر پنج میلیارد ریال کمک خیران راه اندازی شده و هم اینک برای 15 نفر اشتغالزایی شده که در آینده این تعداد به 30 نفر افزایش خواهد یافت.
محمد رضا غلامپور ادامه داد: در شروع کار، روزانه بیش از 100دست لباس برای بخش های مختلف بیمارستان ها و مراکز درمانی در این مرکز تولید و بسته بندی می شود.
گفتنی است، شهرستان کازرون در فاصله 120 کیلومتری غرب شیراز واقع شده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید