خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 مدير مركز رشد دانشگاه شهركرد در هشتمين نشست كميتۀ علم و فناوری استان چهارمحال‌و‌بختياری با اشاره به ضرورت نهادینه‌شدن فرهنگ ايده‌پردازی در استان، گفت: توسعۀ فرهنگ ايده‌‎پردازی و كارِ گروهی بايد از دوران دانش‌آموزی انجام شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، هشتمين كميتۀ علم و فناوری استان چهارمحال‌و‌بختياری به منظور نهادينه کردن فرهنگ همكاری و همگرايی دستگاه‌های علمی و پژوهشی و همچنین بررسی مشكلات و مسائل علم و فناوری استان با حضور رييس بنياد نخبگان چهارمحال‌و‌بختياری و مسؤولان مراكز علمی و پژوهشی استان برگزار شد.
در این نشست، ويشتاسب سليمانيان؛ مدير مركز رشد دانشگاه شهركرد با اشاره به ضرورت نهادینه‌شدن فرهنگ ايده‌پردازی در استان، گفت: توسعۀ فرهنگ ايده‌‎پردازی و كارِ گروهی بايد از دوران دانش‌آموزی انجام شود.
وی با اشاره به اثرگذاری رسانه‌های ديداری و شنوايی به عنوان بهترين ابزار و امكانات بر رفتار و منش مخاطبان، تصریح کرد: آشنايی مردم با فرهنگ کارآفرینی و ترويج علم و فناوری در استان، نیازمند استفاده بهینه از ظرفیت رسانه‌ها است.
در ادامه، مجتبی بنياديان؛ رييس بنياد نخبگان استان چهارمحال‌وبختياری با اشاره به اينكه بخش مهمی از دانسته‌های علمی هر كشوری در سايۀ ارتباط و تعامل حاصل می شود، گفت: ضرورت دارد دستگاه‌های علمی و پژوهشی استان در راستای توسعۀ بومی، مشاركت نظامند، همگرايی و هفكری داشته باشند.
وی به برنامه‌های علمی و پژوهشی بنیاد نخبگان چهارمحال‌وبختياری اشاره كرد و افزود: توقع آن است كه برگزاری چنين برنامه‌هايی با مشاركت دستگاه‌های علمی و پژوهشی و دستگاه‌های اجرايی استان، به رخداد و فعاليتی جريا‌ن‌ساز در حوزه‌های مختلف استانی تبدیل شوند. از سوی دیگر، باید دانست نتایج و دستاودرهای این فعالیت‌ها به نهاد خاصی تعلق ندارد.
بنياديان به برگزاری جشنواره «ايدۀ سبزكوه» در سال گذشته اشاره كرد و اظهار داشت: برگزاری این جشنواره در سال جديد، نیازمند بررسی کیفی و کمّی تجربۀ گذشته و همچنین برنامه‌ریزی دقیق است تا بتوان در تمام بخش‌های مورد نیاز، ایده‌های لازم را ارائه داد و عملیاتی کرد.
لازم به ذکر است، در پایان این نشست، تبادل‌نظر پیرامون برگزاری هر چه بهتر جشنواره ایدۀ سبزکوه صورت گرفت.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید