خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

نخستین رویداد فناورانه ایران با عنوان B2B FORUM محصولات فناوری ایران در گرجستان است که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به زودی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، B2B FORUM محصولات فناوری ایران عنوان نخستین رویداد فناورانه ایران در گرجستان است. این رویداد به منظور استفاده حداکثری از توان شرکت های فناور و دانش بنیان از بخش های مختلفی تشکیل شده است تا متناسب با نیاز و ظرفیت شرکت ها برنامه ریزی برای حضور آنها در این رویداد انجام شود.
مذاکرات تجاری، بخش اصلی و عرضه فناوری سه بخش مهم این رویداد هستند که در بخش اصلی سازمان‌های حمایتی، توسعه فناوری ایران و گرجستان و همچنین شرکت‌های علاقمند به نمایش محصولات در وسعت بیشتر حضور دارند. در بخش مذاکرات تجاری فضا برای نمایش استند،کاتالوگ و یک میز B2B جهت انجام مذاکرات تجاری بر اساس حوزه فعالیت شرکت متقاضی در اختیار متقاضیان قرار داده می شود، تعداد جلسات بر اساس استقبال شرکت‌های گرجستانی بین 1 الی 3 جلسه  خواهد بود.
همچنین در بخش عرضه فناوری یک میز و فضایی جهت نمایش استند و کاتالوگ معرفی محصولات در اختیار متقاضی قرار می‌گیرد و در مدت 2 روز برپایی نمایشگاه بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته بیش از 300 شرکت خصوصی و دولتی گرجستان از این نمایشگاه و محصولات بازدید می‌کنند.
حوزه‌های اصلی نمایشگاه محصولات مرتبط با زیست فناوری، فناوری ساخت و ساز، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، انرژی‌های نو، فناوری اطلاعات و ارتباطات، برق و الکترونیک،  فناوری‌ نانو، کشاورزی، محصولات دارویی و پزشکی است. محل برگزاری نمایشگاه و جلسات رو در رو، در سالن همایش‌های هتل BILTMORE واقع در مرکز شهر تفلیس بوده و این رویداد 26 و 27 مهرماه سال جاری برگزار می شود. حمایت از این رویداد براساس آئین نامه های حمایتی کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید