خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در سال جاری شش هزار و ۷۰۰ شغل در استان چهارمحال و بختیاری ایجاد شده است، گفت: ۳۸ درصد از تعهد ایجاد شغل در چهارمحال و بختیاری محقق شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیامک سلیمانی دشتکی با اشاره به تحقق ۳۸ درصدی تعهد ایجاد شغل در چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: در پنج ماهه نخست سالجاری از میزان تعهد دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری ۳۸ درصد محقق شده است.
وی عنوان کرد: در سالجاری شش هزار و ۷۰۰ شغل در استان چهارمحال و بختیاری ایجاد شده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده باید بیش از ۲۱ هزار شغل در این استان ایجاد شود.
وی گفت: قسمتی از این تعداد شغل اختصاص به مشاغل خانگی دارد.
ایجاد شش هزار شغل در بخش مشاغل خانگی چهارمحال و بختیاری
وی ادامه داد: شش هزار و ۷۰۰ شغل در بخش مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری ایجاد می شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری افزایش یافته است، تاکید کرد: حل مشکل بیکاری در این استان از مهمترین اهداف مسئولان استان چهارمحال و بختیاری است.
وی اظهار داشت: بیش از ۱۶ هزار شغل توسط دستگاه های اجرایی در استان چهارمحال و بختیاری ایجاد می شود.
بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی برای ایجاد اشتغال در چهارمحال و بختیاری ضروری است
وی در ادامه با اشاره به اینکه مشارکت بخش خصوصی در استان نقش مهمی در حل مشکل بیکاری استان دارد، تاکید کرد: باید از ظرفیت های بخش خصوصی برای توسعه این استان بهره برد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هم اکنون تلاش های بسیاری برای برداشتن موانع سد راه سرمایه گذاری در این استان انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت های استان برای ایجاد شغل استفاده کرد، تاکید کرد: توسعه بخش های مختلف گردشگری، کشاورزی و صنعت نقش مهمی در حل مشکل بیکاری در استان چهارمحال و بختیاری دارد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی با ورود بخش خصوصی و بهره گیری از ایده های جدید شرکت های دانش بنیان محقق می شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید