خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

فرماندار شهرستان بانه گفت: بیشترین درخواست های تسهیلات بدون بهره صندوق کارآفرینی امید این شهرستان مربوط به متقاضیان بخش کشاورزی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد فلاحی امروزدر نشست اعضای شورای کشاورزی شهرستان بانه گفت: نخبگان، معتمدین، ائمه جمعه و روحانیان از اقشار تاثیرگذار  در رونق کشاورزی و بیان ضرورت و اهمیت آن به ویژه از طریق تریبون های نماز جمعه هستند و آنها می توانند مسؤلان و مراکز ترویج کشاورزی در بخش ها و روستاها در راستای توسعه این بخش یاری کنند.
وی عنوان کرد: بیشترین متقاضیان تسهیلات بدون بهره صندوق کارآفرینی امید در این شهرستان مربوط به بخش کشاورزی در راستای تولید و اشتغال پایدار روستایی است.
وی بر اختصاص اعتبارات عمرانی و رفاهی بیشتر به روستاهایی که دارای کشاورزی، صنایع دستی و اشتغالزایی پر رونق تری هستند، تاکید کرد و افزود: تشکیل ستاد توسعه کشاورزی در راستای رفع تداخل اراضی ملی و کشاورزی و همچنین احداث باغات دیم در اراضی شیب دار، از دیگر اقدامات و رویکردهایی  است که  در مسیر توسعه بخش کشاورزی باید انجام داده شود.
فرماندار شهرستان بانه گفت: ساماندهی پخت انواع نان بر اساس استانداردهای لازم، نوع آرد و افزودنی های مجاز، نظارت بر تولید و عرضه نان های لواش و کلوچه سنتی و محلی، نصب برچسب اطلاعات و تاریخ تولید و مصرف نان و همچنین برخورد قانونی با متخلفانی که موجب نارضایتی مردم از کیفیت نان می شوند، از مهم ترین موضوعاتی است که باید همواره به آنها پرداخته شود.
فلاحی با اشاره به فعالیت ۱۲۰ واحد نانوایی در شهر بانه و شهرها و روستاهای تابعه بیان کرد: پوشش محله های پرجمعیت در حاشیه شهرها از طریق جابجایی نانوایی ها از مناطق متراکم به محله های مورد نیاز و همچنین برگزاری دوره های آموزش مسایل بهداشتی در تهیه و عرضه نان هم باید مورد توجه قرار گیرد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید