خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شهردار اصفهان با بیان اینکه شاخص‌های زندگی با کیفیت را باید در اصفهان افزایش داد، گفت: اصفهان می‌تواند با برنامه ریزی درست الگوی شاخص کارآفرینی، اشتغال و گردشگری شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، قدرت‌الله نوروزی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه شهردار اصفهان اظهار داشت: اصفهان یکی از جوشان‌ترین کانون‌های انقلاب اسلامی است، این شهر وارث بیش از 23 هزار شهیدی است که برای عظمت ایران اسلامی جان خود را تقدیم کردند.
وی افزود: اصفهان همواره به عنوان بازیگر اصلی نقشی ملی ایفا کرده است اما در سهم‌بری از منابع و امکانات مادی کشور به این استان آنگونه که شایسته است نگاه ملی نشده و مسئولان به رغم همه تلاش‌ها نتوانستند بسیاری از پروژه‌ها را به سرانجام مطلوب برسانند.
شهردار اصفهان گفت: کنارگذر شرق، مترو و وضعیت زاینده رود مثال‌هایی است که سایه آن بر سر شهر سنگینی می‌کند. ما به دنبال این هستیم تا گره‌های شهر را باز کرده و در اجرای برنامه‌ها تا جایی که ممکن است گره‌ای در کار کسی بوجود نیاوریم.
وی بیان کرد: نه از مسائل فرار می‌کنیم و نه واقعیات را نادیده می‌گیریم، بلکه با پشتوانه مردم و مسئولان مشکلات را ریشه یابی می‌کنیم تا راهی برای حل آنها پیدا کنیم.
نوروزی گفت: ابزارهایی مانند تفاهم و سازگاری را مبنای کار خود قرار می‌دهیم و از خداوند می‌خواهیم تا کمک کند که چشمان خود را  به روی واقعیات نبندیم و زبان خود را به دروغ آلوده نکرده و دستمان را پاک نگه داشته و امانت دار واقعی مردم باشیم.
وی با بیان اینکه صاحبان اندیشه‌های متفاوت را نباید از میدان به در کرد، گفت: بلکه زمینه حضور آنها را باید برای اظهارنظر در مسائل شهری فراهم کرد، راهی را انتخاب می‌کنیم که محیط شهر دوستانه شود تا رشد را به همراه داشته باشد.
شهردار اصفهان افزود: همه مردم را به مشارکت در امور شهر دعوت می‌کنیم و به همه شهروندان بر مبنای تکریم انسانیت احترام می‌گذاریم اما برای دوست داشته شدن دست به هر کاری نخواهیم زد.
وی با بیان اینکه برای رسیدن به شهری آباد، ایمن و پاک، خلاقیت و عمل به برنامه‌ها را جزء اصول خود می‌دانیم، ادامه داد: خوش بین هستیم که با کمک هم اجازه نخواهیم داد پژمردگی وارد شهر شود.
نوروزی با بیان اینکه امروز باید با برنامه ریزی خلق ثروت کرد، گفت: در اصفهان فرصت‌های بسیاری برای آبادانی شهر وجود دارد و از هیچ فرصتی نباید دریغ کرد.
وی با بیان اینکه شاخص‌های زندگی با کیفیت را باید در اصفهان افزایش داد، تصریح کرد: اصفهان می‌تواند با برنامه ریزی درست و تکیه بر توانمندی‌های کارکنان خدوم شهرداری و تعامل با مدیریت کلان استان و دستگاه‌های دولتی و نهادهای انقلابی و دستگاه‌های قضایی، نظامی، انتظامی و امنیتی الگوی شاخص کارآفرینی، اشتغال و گردشگری شود.
شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: اصفهان در معرض خطر آلودگی است اما یک آزمایشگاه مرکزی مناسب برای تعیین میزان آلایندگی‌ها در این شهر وجود ندارد، هرچند طرح جامع و تفصیلی شهر با فرآیندی طولانی تصویب شد اما جوابگوی نیازهای امروز و زمانه شهر نیست.
وی با بیان اینکه ایجاد شهرک طلا، پرندگان و نمایشگاه دوچرخه و موتورسیکلت در دستور کار قرار گیرد، گفت: ایجاد کمربند سبز برای اصفهان ضروری است و پیشرفت کویر و حاشیه نشینی از مشکلات اصفهان است و کسی نباید به تداوم این وضعیت رضایت دهد.
نوروزی گفت: در همه پروژه‌ها باید محرومیت زدایی در توجه قرار گیرد و باید کیفیت زندگی را برای تمامی مردم افزایش دهیم. آب و خاک و هوای شهر در معرض آلودگی است و اکوسیستم شهر نیازمند مراقبت بیشتری است، بنابراین همه دستگاه‌ها باید به میدان آمده و بودجه‌های لازم را جذب کند.
وی افزود: اصفهان ظرفیت توسعه صنایع ناپایدار را ندارد و باید به قطب بزرگ فناوری تبدیل شود، گردشگری باید رونق بخشیده شود و در این راستا ایجاد فناوری خورشیدی با کمک دانشگاه‌ها و امکانات موجود کشورهای خواهر خوانده می‌تواند به خلق ثروت منجر شود.

با بضاعت اندک خود در خدمت دوره جدید مدیریت شهری خواهم بود
شهردار سابق اصفهان در این مراسم اظهار داشت: مرسوم است که در چنین برنامه‌هایی گزارشی از اقدامات انجام شده دوران تصدی ارائه شود، اما به دلیل اینکه تلاش همکارانم در خانواده شهداری مغفول نماند جا دارد این گزارش بیان شود اما هرچه تلاش کردم گردآوری کنم دیدم که شاید به دو دلیل نیاز به این اقدام نباشد.
وی ادامه داد: نخست اینکه همه همشهریان به طور مداوم و هفتگی در جریان این اقدامات بوده‌اند و نتیجه مشارکت مردم و معتمدان محلات، برنامه هر هفته چند افتتاح بود.
شهردار سابق اصفهان گفت: اقدامات و خدمات شهرداری کار یک نفر  و کار مجموعه معاونان نیست و حتی مجموعه مدیریت شهری نیست بلکه کار یک خانواده دو میلیون نفری است.
وی افزود: بین دو شرمندگی مانده‌ام، اول شرمنده مردم هنرمند، مومن و صبور اصفهان هستم، چون نتوانستیم آن‌طور که شایسته آنهاست خدمت کنم، دوم شرمنده همکاران خودم در شهرداری هستم که در همه زمان‌ها مجبور بودیم آنها را برای کار به شهرداری بیاوریم.
جمالی نژاد بیان کرد: بنده با بضاعت اندک خود در خدمت دوره جدید مدیریت شهری خواهم بود تا بتوانیم چالش‌های اصفهان را همانند سایر کلانشهرها برطرف کنیم.
وی ادامه داد: در مرام من تجلیل از گذشتگان و دعا برای آیندگان است، از استادان خود، سقائیان نژاد، جوادی و.. تشکر می‌کنم که در عرصه مدیریت شهری حداکثر تلاش خود را کرده‌اند.
شهردار سابق اصفهان گفت: کار مدیریت همانند یک دوی امدادی است، باید چوب را تحویل نفر بعدی بدهی تا او با همت و تلاش و سرعت بیشتر آن را به نفر بعدی برساند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید